۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۶۵۵۴۸
سبحانی:

سادگی و مردمی بودن نقطه قوت دولت احمدی نژاد است

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای اصلاح طلب ریاست جمهوری سادگی و مردمی بودن را به عنوان نقاط قوت دولت احمدی نژاد معرفی کرد و اظهار داشت: امیدوارم این وضعیت را به میزان بیشتر و بهتری داشته باشم.
حسن سبحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن سبحانی، نماینده دوره های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز پس از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به جد بر این باورم که انتخابات ریاست قبل از این که عرصه تقلای کاندیداها برای کسب رای ملت باشد صحنه تلاش ملت برای انتخاب کسی است که نزدیکترین قرابت را با اهداف قانون اساسی دارد.

وی ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق، حمایت از ازادی و حرمت اشخاص و تحقق حقوق ملت را به عنوان مطالبات مردم از رییس جمهور عنوان کرد و گفت: دریای خروشان ملت اصلح ارزش ها را از کانون خویش بر می آورد تا هیچ گاه قدرت، ثروت و باند برای استضعاف سیاسی و فرهنگی توان رشد نیابد.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که به پشتوانه سال های طولانی قانون گذاری و اجرایی در سطح کلان، برنامه دولت قانون را در معرض ملت ایران می گذارم اظهار داشت: این برنامه برنامه ای است که قرار است اقتصاد را از ربا عاری کند و قانون گرایی را رواج دهد و عدالت بخشی را تعمیق بخشد و امور کشور ما را با اخلاق مداری که جامعه امروز ما به شدت به آن نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه دولت قانون را ظرف چند روز آینده اعلام خواهم کرد.

سبحانی با بیان این که از اصولی که در فصل حقوق ملت آمده است آزاد بودن احزاب، تشکل ها و گروه ها است گفت: من معتقدم دولت باید برای بازه زمانی مشخصی به تشکل ها به خصوص احزابی که در چارچوب قانون اساسی کار می کنند یارانه بدهد تا فعالیت کنند و فعالیت آنها در غیر زمان انتخابات به رونق کشور خواهد انجامید.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ائتلاف در صورتی معنا دارد که برنامه ای باشد و شباهت برنامه وجود داشته باشد در حالی که تا جایی که من اطلاع دارم کمتر برنامه ای وجود دارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که یارانه ردپای خطیری بر مسائل دولت و خانوارها گذاشته است، گفت: این موضوع باید به دور از فضای احساسی بررسی شود و شرایطی فراهم شود تا راهی مناسب برای اقتصاد و اقشار لطمه دیده پیدا شود.

این فعال اصلاح طلب سادگی و مردمی بودن را به عنوان نقاط قوت دولت احمدی نژاد معرفی کرد و اظهار داشت: امیدوارم این وضعیت را به میزان بیشتر و بهتری داشته باشم.

وی افزایش قیمت ارز را معلول هدفمند کردن یارانه و تحریم ها دانست و گفت: سوء مدیریت به این وضعیت دامن زده است.

سبحانی با اشاره به این که منافع ملی جمهوری اسلامی در سراسر جهان گسترده است اظهار داشت: دلیلی ندارد که با کشورهای دنیا به غیر رژیم صهیونیستی روابطی به نفع منافع ملی خود نداشته باشیم و کشورهای آسیایی به دلیل تشابهات فرهنگی سهم بیشتری باید داشته باشند.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: هرجا که منافع کشور باشد باید با مذاکره و دیپلماسی آن منافع را پیگیری کنیم.

وی در پایان عنوان داشت: تا 5/37 میلیون تومان با هزینه خودم کار انتخاباتی را پیش می برم و قائل به حاکمیت پول برای پیشبرد مسائل سیاسی نیستم./959/پ202/ج

ارسال نظرات