۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۶۵۶۵۹

برگزاری جلسات تفسیر قرآن در حوزه علمیه ایلام

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام با اشاره به برنامه‎های حوزه علمیه این استان گفت: یکی از برنامه‎های مستمری که از شش ماه پیش در حوزه علمیه استان ایلام آغاز شد، دوره تخصصی تفسیر قرآن کریم است.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجتالاسلام یونس گلی، معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام با اشاره به برنامههای حوزه استان گفت: یکی از برنامههای مستمری که از شش ماه پیش در حوزه علمیه استان ایلام آغاز شد، دوره تخصصی تفسیر قرآن کریم است.

وی افزود: این دوره آموزشی از شش ماه پیش در حوزه علمیه ایلام با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و به ویژه تدبر و تفسیر قرآن در حوزه علمیه ایلام، با تدریس حجتالاسلام اکبرنژاد، رییس دانشکده علوم و فلسفه استان ایلام در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام یونسی خاطرنشان کرد: این برنامه هر هفته دوشنبه شبها با حضور گسترده طلاب حوزه علمیه استان در مسجد حوزه علمیه صاحبالزمان(عج) استان ایلام برگزار میشود.

وی گفت: استقبال قابل توجه طلاب از این برنامه آموزشی به حدی بوده است که مدیران حوزه علمیه استان را بر آن داشته تا با توسعه این درس، حجم وسیعتری از طلاب را با این برنامه همراه سازند./993/د102/پ

ارسال نظرات