۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۶۵۷۷۸
حجت‌الاسلام فلاحیان:

هاشمی هم بیاید کنار نمی‌روم

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی با اشاره به این‌که همه ما باید در مسائل سیاسی از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشیم، گفت: هاشمی گفته بود من نمی‌آیم؛ اگر بعد از این بیاید، ما عذرمان موجه است.
حجت الاسلام علي فلاحيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی صبح امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که در شرایط حساسی به‌سر می‌بریم، گفت: مشخصات این شرایط حساس این است که سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه شکست خورده و آنها مشکلات اقتصادی و مالی پیدا کرده‌اند.

وی با بیان این‌ مطلب افزود: استکبار جهانی احساس خطر می‌کند و یکی از الزاماتش این است که از منطقه برود.

حجت‌الاسلام فلاحیان با بیان این‌که مذاکرات هسته‌ای بر اساس سیاست‌های جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: مهم‌ترین مساله این است که ما آماده هستیم با غربی‌ها درباره تعلیق غنی‌سازی بیش از 20 درصد با تعلیق تحریم‌ها به توافق برسیم.

وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: با وجود تبلیغات رقبا مبنی بر این‌که فلاحیان جدی نیست و عقب‌نشینی می‌کند، من من در هیچ جبهه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنم.

وی در ادامه این مطلب عنوان کرد: هاشمی گفته بود من نمی‌آیم؛ اگر بعد از این بیاید، ما عذرمان موجه است زیرا وی اصرار بر نیامدن کرده بود و همچنین به‌دلیل این‌که کاندیداتوری‌ام را اعلام کرده‌ام و طرفداران بسیاری از من قول گرفته‌اند که کنار نروم، اگر کنار بروم، خلف وعده است.

 حجت‌الاسلام فلاحیان با اشاره به این‌که معنا ندارد کسانی که دوبار رییس جمهور بوده‌اند، در کابینه حضور داشته باشند، گفت: دولت‌های جدید باید از تجارب رؤسای جمهور گذشته و مسؤولان برای پیش‌برد اهداف استفاده کنند.

وی ابراز اشت: قیمت‌ حامل‌های انرژی افزایش پیدا کرده و به‌همین‌دلیل یارانه‌ها باید طبق قانون ادامه پیدا کند و تأکید می‌کنم که یارانه باید برای اقشار آسیب‌پذیر افزایش پیدا کند.

وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی در خاتمه تصریح کرد: همه ما باید در مسائل سیاسی از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشیم./956/پ202/ج

ارسال نظرات