۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۵۷۹۳
حجت‌الاسلام خرازی:

آمده ام تا تعهد ولایی را به مسؤولان بیاموزم

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب‌الله ایران پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که دولت من، دولت متقین است، گفت: آمده‌ایم تا باری را از دوش رهبری نظام الهی برداریم، آمده‌ایم تا تعهد ولایی را به مسئولان نظام بیاموزیم.
حجت‌الاسلام سيد محمدباقر خرازي، دبيرکل حزب‌الله ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، دبیرکل حزب‌الله ایران صبح امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: ما برای چهار هدف پیشرفت حماسی، آرامش، رفاه و سلامتی منجر به ستایش خدا آمده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که تمامی مرزهای میهن ما فدک ولایت الهی است که از کناره‌های چین آغاز می‌شود و تا آفریقا ادامه خواهد داشت، گفت: این چیزی جز پارس ایرانی نیست و امیدواربیم بتوانیم مرزهای نظام مقدس و قدسی ایران را به مرزهای پارسی بزرگ اسلامی برسانیم.

حجت‌الاسلام خرازی با تأکید بر این‌که آمده‌ایم تا حقائق ولایی غیبی منجر به ایجاد تقوا را بیان و عرضه کنیم و بفهمانیم و بفهمیم، اظهار داشت: آمده‌ایم تا چهره غباراندوهی که از برای حزب‌الله شکل گرفته را برداریم.

دبیرکل حزب‌الله ایران با بیان این‌که دولت من، دولت متقین است، عنوان کرد: آمده‌ایم تا باری را از دوش رهبری نظام الهی برداریم، آمده‌ایم تا تعهد ولایی را به مسئولان نظام بیاموزیم، آمده‌ایم همه ایرانیان را در داخل و خارج، دور هم جمع کنیم و ایرانیان را به کشور بازگردانیم.

وی با اشاره به این‌که ما نیازی به بانک جهانی نداریم بلکه آذری، کرد، لر و عرب پارسی هستیم، گفت: آمده‌ایم تا همگان را به‌سوی پاسداری از ارزش‌های امام(ره) و رهبری معظم رهنمون کنیم.

حجت‌الاسلام خرازی با بیان این‌که آمده‌ایم تا ملت عزیز را از تحریم‌ها گذر دهیم، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم عزت، بزرگی و افتخار ملی را در اوج عظمت خود عرضه کنیم.

دبیرکل حزب‌الله ایران با تأکید بر این‌که با برنامه آمده‌ایم، افزود: برنامه های ما در همه بخش‌های نظام مدون و آماده شده است به‌طوری‌که اهداف نظام، چالش‌ها، اصول و برنامه‌های آن به‌صورت ریز تعریف شده است.

وی با بیان این‌که ما بیست و پنج سال است که برای این برنامه‌ها کار می‌کنیم، اظهار داشت: در بخش امر به معروف و نهی از منکر برنامه داریم و باورم نمی‌آمد که امروز باید خودمان به صحنه بیاییم.

حجت‌الاسلام خرازی با اشاره به این‌که ما برای یکایک وزارتخانه‌ها و شهرها برنامه داریم و این از ابتکارات بزرگ ما است، بیان داشت: ما آمده‌ایم تا بتوانیم ایران را با برنامه‌ریزی اداره کنیم و ده هزار نیرو را شناسایی کرده‌ایم و از همه متخصصین علمی و عملی کشور از هر جناح و گروهی که باشند، استفاده خواهد شد.

دبیرکل حزب‌الله ایران تأکید کرد: خرازی در طول انتخابات و پس از آن، حتی یک کلمه در تخریب و اهانت نسبت به رقبا سخن نمی‌گوید./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات