۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۶۵۸۰۵
احمد زاده کرمانی:

دوست نزدیک احمدی نژادم نه مشایی

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که خودم را به گفتمان و آرمان های سال84 احمدی نژاد نزدیک می دانم، تصریح کرد: من از دوستان نزدیک احمدی نژاد هستم نه مشایی.
روح‌الله احمد زاده کرماني، رييس سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، روح‌الله احمد زاده کرمانی، رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امروز پس از ثبت‌نام  ابراز داشت: برای مقام معظم رهبری که بزرگ پرچم‌دار عدالت خواهی در کشور هستند، آرزوی طول عمر می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که دکترین سیاست خارجی در جمهوری اسلامی ایران، یک دکترین اعتقادی است، اظهار داشت: نگاه ما این است که یکی از بنیادی‌ترین اصول در سیاست خارجی، حمایت لجستیکی و معنوی از خط مقاومت است و امروز لبنان، فلسطین و سوریه جریان اصلی در برابر نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل هستند.

احمد زاده کرمانی گفت: من احمدی نژاد را انسانی مؤمن، انقلابی، شجاع، مردمی، ولایت‌مدار، استکبار ستیز و یک فرصت مغتنم و استراتژیک برای نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و او پس از اتمام دوره‌اش، در سنگر علم، جهاد و دانشگاه حضور خواهد داشت.

رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عنوان داشت: ممکن است در اطراف هر دولتی جریان‌های حاشیه‌ای شکل بگیرد اما وجود برخی انحرافات در مسائل فکری و عقیدتی، وسیله‌ای برای زیرسؤال بردن کلیت دولت نیست.

وی در ادامه این مطلب با بیان این‌که این جریانات باید پالایش شوند و دولت پالایش شده‌ برای آینده باشد، گفت: از دوستان نزدیک مشایی نیستم، از دوستان نزدیک احمدی نژاد هستم.

رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همچنین گفت: دولت جراحی‌های بزرگ اقتصادی مانند هدفمندی یارانه‌ها و بهینه‌سازی مصرف سوخت را انجام داده است.

احمد زاده کرمانی با تأکید بر این‌که تجربه تاریخی نشان داده است که هرگاه جریان مشروطه خواهی در برابر جریان مشروعه خواهی و مذهب و روحانیت قرار گرفته، زمین خورده است، عنوان کرد: خاستگاه شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دولت سازی و جامعه سازی، نهاد مذهب، روحانیت و دین است و باید در جهت‌گیری‌ها به‌سمت اسلامی شدن هرچه بیشتر دولت نقش داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که استراتژی ما در سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار است، گفت: مذاکره با آمریکا قابل بررسی است و مقام معظم رهبری در این مساله فصل‌الخطاب هستند.

رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان این‌که باید نظام رباخواری را متلاشی کنیم، گفت: اگر قرار است دولت اقتصاد ملی را نجات بدهد، باید نظام ملی رباخواری را از بین ببرد.

احمد زاده کرمانی ابراز داشت: اسلام کجا اجازه داده است که برای تأخیر وام جریمه گرفته شود؟ و این‌ها عامل بی‌برکتی، رکود و فروپاشی اقتصاد ملی است.

وی گفت: بخش مهمی از ظرفیت‌های تولید ملی مغفول مانده است و امروز دولت به صنعت خودروسازی به‌عنوان قلک پول‌سازی نگاه می‌کند.

رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان این‌که با بیان این‌که باید از شعارزدگی پرهیز کنیم اظهار داشت: احمدی نژاد شجاعت در اقدام داشت اما این جراحی اقتصادی نیاز به فیزیوتراپی اقتصادی هم داشت.

وی ابراز داشت:  این‌که در مجموعه دولت می‌گویند بخش عمده تورم به‌دلیل تحریم است را قبول ندارم.

رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ان شاءالله تا لحظه آخر می‌مانم و خود را به آرمان‌های سال 84 احمدی نژاد نزدیک می‌دانم./956/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات