۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۶۵۸۱۶
وزیر پست دولت هاشمی رفسنجانی:

شعار مردم تشکیل دولتی است که با تورم مبارزه کند

خبرگزاری رسا ـ وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که گرفتاری امروز مردم مساله تورم است، گفت: تشکیل دولتی که با تورم مبارزه کند و بیش از درآمدش هزینه نکند، به‌عنوان شعاری است که مردم می‌دهند و نیاز عمومی امروز است.
محمدرضا غرضي، وزير پست، تلگراف و تلفن دولت هاشمي رفسنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا غرضی، وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت هاشمی رفسنجانی امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما نسلی بودیم که سه کار انجام دادیم؛ «انقلاب کردیم، جنگیدیم و سازندگی کردیم».  

وی ادامه داد: در 12 فروردین 2/98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند، پس از آن دولت‌هایی آمدند که خدمت‌گذار بودند، رحمت کشیدند و کار کردند اما به‌دلیل گرفتاری‌هایی که این دولت‌ها داشتند، به‌تدریج از میزان مشارکت کاسته شد.

وزیر دولت هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که گرفتاری امروز مردم مساله تورم است، گفت: این چهار دولت گرفتاری‌های وسیعی داشتند و دائم دست شان در جیب فقرا بوده و به نفع اغنیا مصادره می‌شده است.

غرضی با اشاره به این‌که 2/98 درصد از مردم، دائم تحت فشار بوده‌اند و دولتی باید سرکار بیاید که ضد تورم باشد، افزود: اگر متن مردم را بررسی کنیم، می‌بینیم طبقات وسیعی از مردم تحت فشار تورم قرار دارند و تعریف تورم این است که دولت بیش از درآمد خود هزینه کند.

وی گفت: تشکیل دولتی که با تورم مبارزه کند و بیش از درآمدش هزینه نکند، به‌عنوان شعاری است که مردم می‌دهند و نیاز عمومی امروز است.

وزیر دولت هاشمی رفسنجانی گفت: این‌طور که معلوم می‌شود، تا به حال هاشمی نیامده است./956/پ203/ج

 

ارسال نظرات