۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۶۵۸۴۳
در حوزه‌های علمیه استان ایلام؛

ویژه برنامه‌های بصیرت افزایی سیاسی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه‌های بصیرت افزایی سیاسی در حوزه‌های علمیه این استان به مناسبت نزدیک شدن انتخابات خبر داد.
بصيرت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام یونسی گلی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه‌های بصیرت افزایی سیاسی در حوزه‌های علمیه این استان به مناسبت نزدیک شدن انتخابات خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور و لزوم بصیرت طلاب، اداره سیاسی معاونت تهذیب استان ایلام با همکاری بسیج طلاب استان برنامه‌های متنوع سیاسی برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام یونسی گلی با تأکید بر لزوم شناخت بهتر نامزدهای انتخاباتی و الگوگیری از بیانات مقام معظم رهبری درباره معیارهای نامزد اصلح، ابراز داشت: در هفته آینده برای تمامی حوزه‌های علمیه استان برنامه سیاسی با استفاده از کارشناسان سیاسی و هادیان سیاسی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: اولویت اصلی در حال حاضر برای حوزه‌های علمیه کار در راستای بصیرت‌دهی به طلاب و جامعه است تا در نتیجه این بصیرت افزایی بتوانند در لحظات غبار آلودِ حق و باطل، تشخیصی سریع، به موقع و درست داشته باشند.

معاون تهذیب استان ایلام، گفت: شروع این طرح را هفته آینده روز یکشنبه، بیست و دوم اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) بوده و در این جلسه حجت‌الاسلام جلیلیان، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ایلام برای روحانیان و طلاب در مرکز استان سخنرانی می‌کند.

وی بیان داشت: در حوزه‌های علمیه تمامی شهرستان‌ها از کارشناسان و هادیان سیاسی برای ایراد سخن و تحلیل سیاسی استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام یونسی گلی به برنامه‌های دیگر معاونت در زمینه انتخابات، به نصب بنر و پوستر از بیانات رهبری و ارسال پیامک انتخاباتی از سخنان رهبر معظم انقلاب، اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیان استان نیز در اجرای این برنامه‌ها معاونت تهذیب را یاری می‌کند./993/د102/پ

ارسال نظرات