۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۶۶۸۱۳

برنامه 100 روزه ولایتی جهت کنترل تورم و گرانی

خبرگزاری رسا ـ ولایتی به برنامه 100 روزه خود جهت کنترل تورم و گرانی در صورت تصدی پست ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: برنامه ای در جهت به کار انداختن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل با حل کردن مشکلات عمده ای که رو بروی صاحب صنایع است را در نظر داریم.
سخنراني علي اکبر ولايتي در جمع مردم اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه سه شنبه در جمع مردم شهرستان اهواز، خوزستان را دروازه پیروی از اهل بیت قلمداد کرد و افزود: خوزستان تا به امروز در دفاع از حقانیت شیعه ثابت قدم و استوار مانده است.

ولایتی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطر نشان کرد: وضع سیاسی امروز کشور با گذشته قابل مقایسه نیست و دارای حساسیت های خاص خود است.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، دامنه اصولگرایی را وسیع دانست و افزود: اصولگرایی دارای تعریفی است و تعریف آن مقبولیت نظام اسلامی، قانون و تبعیت از ولی فقیه در عمل است.

بداخلاقی ها محیط کشور را آلوده می کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که بد اخلاقی ها محیط کشور را آلوده می کند، ابراز داشت: درگیری بین قوا سبب کم شدن اعتماد مردم و شکسته شدن حرمت ها خواهد شد.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل صداقت در گفتار و رفتار را مهم ترین عامل اعتماد مردم به کاندیداها دانست و گفت: در انتخابات پیش رو اخلاق مداری و رعایت آبروی دیگران باید مد نظر همگان قرار گیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منشأ فساد را بی دینی دانست و خاطرنشان کرد: اهل مشورت بودن، تخصص در کار، تعهد به امور و خدا ترس بودن از دیگر ویژگی های یک دولت خوب است.

تورم 40 درصدی حاصل اجرای نادرست طرح هدفمندی یارانه ها

ولایتی اجرای برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: متأسفانه قانون هدفمندی یارانه ها به صورت ناقص اجرا و سبب پدید آمدن مشکلاتی در عرصه صنعت و کشاورزی شد.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با انتقاد از وضعیت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت: در بحث هدفمندی یارانه فقط مقداری پول بین مردم توزیع شد و در نهایت کار به تورم 40 درصدی در طول یک سال رسید.

وی به برنامه 100 روزه خود جهت کنترل تورم و گرانی در صورت تصدی پست ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: برنامه ای در جهت به کار انداختن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل با حل کردن مشکلات عمده ای که رو بروی صاحب صنایع است را در نظر داریم.

ارتباط دولت و مجلس راهکار اساسی دولت یازدهم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارتباط دولت و مجلس را راهکار اساسی دولت یازدهم دانست و گفت: با این راهکار مشکلات تا حدودی حل خواهد شد.

ولایتی در بخش دیگری از سخنان خود مهم ترین مسأله موجود در عرصه بین الملل را موضوع هسته ای و تحریم عنوان کرد و گفت: موضوع هسته ای ایران با مذاکره حل خواهد شد البته باید دقت داشت تا این مذاکرات در چارچوب منافع کشور صورت گیرد.

وی بهانه تحریم ها از سوی غرب را مسأله انرژی هسته ای دانست و گفت: مذاکرات صحیح و اصولی سبب حفظ مبانی و استفاده و بهره گیری از حق صلح آمیز هسته ای خواهد شد.

متمم شعار دولت من است

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل شعار دولت خود را متمم دانست و افزود: این کلمه خلاصه متدین، تجربه، معتدل بودن و مشورت پذیری است.

وی با بیان این که افراد با تجربه در عرصه های مختلف باید سکاندار امور اجرایی باشند، اظهار داشت: واگذار کردن مدیریت به افراد بی تجربه و نالایق نوعی خیانت است./9464/پ201/ج

ارسال نظرات