۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۶۷۳۶۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

24 خرداد تجلی حضور ملت در دفاع از آرمان های نظام خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران انتخابات را یکی از فرصت‌های مهم تحقق شعار حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: این انتخابات به یقین تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های نظام خواهند بود.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی از سوی آحاد جامعه تأکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: حماسه سیاسی در پرتو حضور در پای صندوق‌های رای حاصل می‌شود و بی‌شک ملت همیشه در صحنه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی دوباره حماسه ساز خواهند شد. 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که اولویت نظام حضور حداکثری در انتخابات است، اظهار کرد: البته نباید فراموش کرد که انتخاب اصلح همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده؛ لذا در انتخاب فرد اصلح نیز باید توجه کرد. 

 

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان در ایجاد شبهه و اخلال در انتخابات، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و به خصوص آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی آنان درصدد ایجاد شبهه و اخلال در کار انتخابات را از ماه‌های قبل شروع کردند و در این میان برخی از مزدوران و خودفروختگان داخلی نیز آنان را همراهی می‌کنند که در این خصوص نخبگان و مسئولین نسبت به گسترش بصیرت افزایی در جامعه نقش بسزایی دارند. 

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که همه باید تلاش کنند تا حماسه ای بی نظیر در کشورمان شکل گیرد، لازمه تحقق حماسه را وحدت و همدلی آحاد جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید همانند همیشه با گوش سپردن به ندای رهبری حماسه آفرین سال 92 باشند.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی چشم به این انتخابات دوخته اند، تصریح کرد: باید ملت ما 34 است که ثابت کردند که می توانند حماسه ساز باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان این که رسانه های صهیونیستی تلاش می کنند تا مردم را نسبت به نظام اسلامی دلسرد و ناامید جلوه دهند، بیان داشت: اما دشمنان این نظام باید بدانند که ملت ایران اسلامی پای عهد و پیمان خود با انقلاب، امام و رهبری نظام خواهند ماند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان ملت بصیر و ولایی ایران اسلامی فریب نقشه های غرب را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان بار دیگر همانند سال های گذشته بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی پاسخ همه تلاش های مذبوح دشمنان را خواهند داد.

 

وی  انتخابات را یکی از فرصت‌های مهم تحقق شعار حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: این انتخابات به یقین تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های نظام خواهند بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به رعایت اصول اخلاق دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: آحاد جامعه به ویژه کسانی که وارد عرصه رقابت انتخاباتی شدند باید به مسأله اخلاق توجه ویژه ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تهمت، افترا و بدگویی در جامعه اسلامی پسندیده نیست، تصریح کرد: در جامعه اسلامی اصول و ارزش های دینی حاکم است نباید شاهد برخی اختلاف ها  و بدگویی ها باشیم.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی الگویی برای بسیاری از ملت های دنیا است، ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کشوری عزتمند در عرصه جهانی حضور دارند و این به برکت حاکم بودن ارزش های ناب دینی درکشورمان است./950/ت302/ش

ارسال نظرات