۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۷۶۶۷
فردا؛

مراسم بزرگداشت آیت الله زنجانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم شب هفت آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی با حضور نماینده ولی فقیه در زنجان خبر داد.
مراسم بزرگداشت آیت الله زنجانی برگزار می شود

سید سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: با هماهنگی‌های بعمل آمده مراسم بزرگداشت این عالم گرانقدر در مسجد سید زنجان که یادگاری از فعالیت‌های بی‌شائبه آن بزرگوار در عرصه دین و انقلاب است، برگزار می‌شود.


وی با بیان این که این مراسم با هماهنگی بیت این عالم ربانی برگزار می‌شود، افزود: مهمانان ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و همچنین  محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان هستند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به حضور علما و اساتید حوزه‌های علمیه استان در این مراسم تصریح کرد: از عموم مردم برای حضور در این مراسم بزرگداشت دعوت به عمل آمده است.


لازم به ذکر است، بنا به گفته حسینی این مراسم فردا 31 اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 18 برگزار خواهد شد.


شایان ذکر است، حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی در سال 1300 هجری شمسی در زنجان دیده به جهان گشود و صبح روز 24 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) به ملکوت اعلی پیوست./901/ت303/ب

ارسال نظرات