۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۶۸۱۶۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

خرمشهر تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی است/ سازش با دشمن مطرود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خرمشهر تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی و آیینه تمام نمای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه رزمندگان اسلام بود و فتح خرمشهر همت والا، ایمان راسخ، غیرت دینی و مظلومیت ملت ایران رابه جهانیان نشان داد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در ویژه برنامه بزرگداشت سوم خرداد، با تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: خرمشهر برای ملت ایران، یک شهر نیست بلکه نماد ایثار، غیرت، شهادت طلبی وپایداری در برابر دشمن متجاوز است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: خرمشهر تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی و آیینه تمام نمای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه رزمندگان اسلام بود و فتح خرمشهر همت والا، ایمان راسخ، غیرت دینی و مظلومیت ملت ایران رابه جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خلق حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، روحیه نشاط و شادابی در میان مردم ایران در دفاع مقدس ایجاد کرد، اضافه کرد: وقتی خرمشهر با ایثار و خود گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام فتح شد، برتری نظامی و سیاسی ایران را در برابر عراق به جهانیان نشان داده شد.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، پیام فتح خرمشهر را ایستادگی و مقاومت در برابر ناملایمات و دشمنی ها عنوان کرد و افزود: ملت ایران در تاریخ پر افتخار خود، نشان داده است که با پایداری بر اصول می توان به قله های پیشرفت و تعالی دست یافت.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از افراد یا جریان هایی که خواسته یا ناخواسته از سازش با آمریکا سخن می گویند، سازش با دشمنان را مطرود دانست و افزود: سازش با دشمن به معنای خیانت به خون شهدا، خیانت به جانبازان و دستاورد‌های بزرگ ملت ایران در زمینه‌های علمی، اقتصادی و نظامی است.

حجت الاسلام نکونام همچنین با تأکید بر اینکه مسؤولان باید در زمینه حماسه سیاسی برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور هوشمندانه و حداکثری مردم داشته باشد، گفت: یکی از ویژگی‌های خلق حماسه سیاسی که اوج آن شرکت در انتخابات است، حضوری شورآفرین، مقتدرانه، تکلیف‌گرایانه پای صندق‌های رأی است.

وی به حساسیت انتخابات و رسالت مردم در این زمینه اشاره و با پیش‌بینی مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات 24 خرداد، تصریح کرد: مردم استان به خوبی شرایط کشور و توطئه‌های دشمنان را درک کرده و با توجه به شرایط بین‌المللی احساس تکلیف می‌کنند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود حضور حماسی و شور و اشتیاق مردم در این دوره از انتخابات بیش از دوره‌های گذشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همزمانی دو انتخابات، مشارکت و حضور مردم و نشاط سیاسی را دوچندان می‌کند، به نقش این حضور در درمانده کردن دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام از مشارکت حداکثری مردم وحشت دارند؛ چون حضور حداکثری، نقطه عطفی است که می‌طلبد با پر رنگ کردن این حضور در مسیر اهداف نظام و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان اقدام کرد./9457/پ202/س

ارسال نظرات