۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۶۸۳۵۹
نماینده ولی فقیه در گلستان:

تلاش غرب برای انزوای اسلام شیعی شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با تأکید براین که تلاش دشمنان برای انزوای اسلام شیعی در جهان شکست خورده است، بیان داشت: بسیاری از ملت های جهان امروز تشنه معارف اسلام شیعی هستند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مرکز و غرب استان با گرامی‌داشت میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، این امام همام را افتخاری برای شیعیان دانست و گفت: افتخار ما این است که خود را شیعه علی(ع) می دانیم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

 

وی با تأکید بر این که شعار شیعه بودن نباید تنها در حرف و شعار باقی بماند بلکه باید در عمل نیز به اثبات برسد، افزود: باید روش و منش و عدالت خواهی امام علی (ع) نیز سرلوحه کارهای ما قرار گیرد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز شیعه در عرصه جهانی عزت و افتخار دارد، ادامه داد: همه تلاش دشمنان تضیف جایگاه شیعیان در جهان است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که امروز افتخار ایران اسلامی است که پرچم دار اسلام ناب شیعی در جهان است، تصریح کرد: اسلام ناب امروز با تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان ملت های جهان ترویج می شود.

 

امام جمعه گرگان با تأکید براین که تلاش دشمنان برای انزوای اسلام شیعی در جهان شکست خورده است، بیان داشت: بسیاری از ملت های جهان امروز تشنه معارف اسلام شیعی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان تأکید کرد: شیعه علی(ع) باید برای یاددادن و یادگرفتن تلاش و کوشش داشته باشد و جامعه ای موفق است که در آن آموزش به عنوان ارزش قلمداد شود.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود کسب علم و مهارت را وسیله نزدیکی به خداوند متعال دانست و بیان داشت: مسأله علم آموزی همواره مورد تأکید کلام الهی و فرستادگان خداوند بوده است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که کشور به نیروهای ماهر در زمینه‌های مختلف مانند صنعت، کشاورزی، جهانگردی، اقتصاد نیاز دارد، افزود: هر لحظه باید در پی کسب مهارت بود و هرفردی در کشور باید مهارت کافی در زمینه فعالیتی که انجام می دهد، داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه اقتصادی کشور گفت: آموزش‌های مهارتی باید با سلیقه جوان و نیازهای جامعه منطبق باشد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پبشرفت های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، گفت: امروز کشورمان با تکیه بر توان داخلی توانسته در بسیاری از صنایع به خودکفایی برسد.

 

آیت الله نورمفیدی، تحریم های دشمنان علیه کشورمان را بی نتیجه خواند و افزود: ملت بزرگ ایران با تحمل مشکلات توانستند تحریم ها را به ابزاری برای توسعه کشور تبدیل کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات