۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۶۸۴۵۵
حجت‌الاسلام شجونی:

آمریکا منفورترین کشور در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران تهران با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند آنها که دم از رابطه با آمریکا می‌زنند، نه الفبای سیاست را می‌دانند نه الفبای غیرت، دولت این کشور را منفورترین در جهان اسلام دانست.
حجت‌الاسلام جعفر شجوني، عضو شوراي مرکزي جامعه وعاظ تهران

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: عده‌ای دم از رابطه با آمریکا می‌زنند درحالی‌که آمریکا پست ترین و پلیدترین کشور و قصدش مسلمان کشی است و در کشورهای مختلف اسلامی منفور است.                                                         

وی با اشاره به این‌که آمریکا یک قدم به سوی گفت‌‌وگو و انسانیت برنداشته است، افزود: آمریکا در کشورش اسلحه را دست هرکس داده و دانش آموزان و معلمان را می‌کشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند آنها که دم از رابطه با آمریکا می‌زنند، نه الفبای سیاست را می‌دانند نه الفبای غیرت، اظهار داشت: خانم رایس، نماینده آمریکا در سازمان ملل می‌گوید ما کمک های میلیون دلاری زیادی به تروریست‌های مستقر در سوریه کردیم.

وی اظهار داشت: آمدن مک فارلین در زمان امام خمینی(ره) خواسته هاشمی رفسنجانی بود و هم‌اکنون هم بر خلاف افکار امام(ره) و مقام معظم رهبری می‌خواهند با آمریکا وارد بحث شوند و آشتی کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که آخوندهایی که به دعوت هاشمی شام می‌خورند و افطار می‌کنند، آدمهای حسابی نیستند، اظهار داشت: اینها بهایی‌ها، سلطنت طلب‌ها و کمونیست‌ها را خوشحال می‌کنند.

وی گفت: افرادی در مقابل اصولگرایان ایستاده‌اند که در باطن با هم هماهنگ هستند برای این که انقلاب اسلامی را تحویل آمریکا بدهند‌.

حجت‌الاسلام شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تأکید بر این‌که اصولگراها باید با هم متحد شوند و ائتلاف کنند، ابراز داشت: همه نگویند ما اصلح هستیم؛ ما که ده تا رییس‌جمهور لازم نداریم، یک نفر را می‌خواهیم و منتظر هستیم تا اصولگرایان با هم کنار بیایند./956/ت302/ج

 

ارسال نظرات