۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۶۸۷۱۰

برنامه‌های انتخاباتی رادیو معارف اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه‌های انتخاباتی رادیو معارف، با هدف ارائه معیار و شاخص برای انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم اعلام شد.
اعلام برنامه‌هاي انتخاباتي راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با آغاز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این رادیو نیز همانند سایر رسانه‌های دیگر به پخش برنامه های انتخاباتی همت گماشت.
رادیو معارف در این ایام برنامه‌هایی در حوزه انتخابات تقدیم شنوندگان می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه «حماسه» با موضوع شعار سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » اشاره کرد.
همچنین، برنامه «معیار» قصد دارد در چند برنامه به بررسی معیارهای شناخت نامزد اصلح، مطالبات امام راحل، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران از رییس‌جمهور ایران اسلامی بپردازد.
با توجه به آثار ملی و بین‌المللی حضور حداکثری مردم در انتخابات، برنامه زنده «روی موج انتخاب» برنامه ای است که در این راستا ساخته شده و تقدیم شنوندگان رادیو خواهد شد تا با حضوری حداکثری، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی بسازند.
از آنجا که یکی از وظایف رادیو معارف معرفی نامزدها و آگاهی بخشی مردم از برنامه‌هایشان است طبق مصوبات ستاد انتخاباتی رسانه ملی، رادیو معارف در برنامه «چهره به چهره» میزبان نامزدهای ریاست‌جمهوری است که در آن نامزدها ضمن گفتگو و پاسخ به سؤالاتی در حوزه دین و فرهنگ کشور، برنامه‌های اجرایی در این حوزه را به اطلاع ملت ایران می‌رساند.
همچنین برنامه «حماسه حضور»، برنامه‌ای است که در جهت دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ساخته شده است، این برنامه که در روز انتخابات به طور زنده از آنتن رادیو معارف پخش می‌شود به پوشش آخرین اخبار مربوط به انتخابات می‌پردازد. 
برنامه «زمزم احکام» که با هدف پاسخگویی به سؤالات شنوندگان پیرامون مسایل شرعی و فقهی ساخته شده در این ایام پاسخگوی سؤالات شنوندگان با محور انتخابات و مسائل مطرح شده در این حوزه است.
از دیگر برنامه‌هایی که در این ایام با محوریت موضوع انتخابات بر روی آنتن می‌رود، برنامه‌های «کلام امام» و «حدیث آفتاب» است که اختصاص دارد به بیانات حضرت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه پیرامون انتخابات ریاست جمهوری؛ این برنامه به تناسب مراحل مختلف انتخابات مانند بررسی صلاحیت‌ها، تبلیغات و غیره به سمع شنوندگان فهیم رادیو معارف می‌رسد.
برنامه «پیام ولایت» با محتوای گلچین بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی نیز از جمله برنامه‌های انتخاباتی رادیو معارف است این برنامه در ایام انتخابات، دربرگیرنده سخنان ایشان پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری به تناسب مراحل مختلف انتخابات خواهد بود که فصل‌الخطاب ملت و مسؤولین انقلاب اسلامی است.
از جمله برنامه‌های دیگری که در این ایام به بر روی آنتن می‌رود، برنامه «گفت و شنود» است که به گفتگو با مسؤولان ستاد انتخابات کشور، بیان آخرین اخبار و رویدادهای انتخاباتی کشور از زبان مسؤولین برگزار کننده اختصاص دارد.
همچنین برنامه «دیدگاه» نیز با پخش همایش‌های مرتبط در این ایام در برگیرنده مباحث مهم انتخاباتی از دید صاحب‌نظران این حوزه است.
برنامه «ارمغان» در این ایام با موضوع مشارکت در تعیین سرنوشت از منظر دین به موضوع انتخابات و خلق حماسه سیاسی، می‌پردازد.
لازم به ذکر است در بخش‌های خبری ساعت 11 و 21 پوشش خبری فعالیت‌های ستاد انتخابات و اخبار مربوطه به اطلاع شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌رسد.
گفتنی است مخاطبان رادیو معارف می‌توانند برای دریافت اخبار و برنامه‌های رادیو معارف در مورد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به بخش ویژه انتخابات ریاست جمهوری در سایت رادیو معارف با عنوان «همگام با یازدهمین انتخاب» مراجعه کنند./9191/د101/ی
ارسال نظرات