۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۶۸۷۳۷

محفل انس با قرآن کریم در سنندج برگزار می شود

خبر گزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در امامزاده پیر محمد (ع) سنندج خبر داد.
محفل انس با قرآن کریم در سنندج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اوقاف کردستان، سلمان روحی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در این خصوص گفت: در راستای برنامه های قرآنی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه، با مشارکت شبکه قرآن و معارف در جهت ترویج فرهنگ قرآنی، محفل انس با قرآن کریم با عنوان (حریم آسمانی) در روز جمعه مورخ10/3/92 ساعت 5 عصر در صحن امامزاده پیر محمد (ع) شهرستان سنندج برگزار می گردد.

 

روحی در ادامه گفت: این مراسم با حضور قاری بین المللی قرآن استاد صالح اطهری فرد و قاریان، حافظان و گروههای تواشیح برتر استان برگزار خواهد شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز سخنران این محفل نورانی است.

 

وی افزود: در این مراسم به یک نفر کمک هزینه سفر به خانه خدا و نیز به 14 نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان با بیان این مطلب که استان کردستان از استان های برتر کشور در مسائل آموزشی قرآن در کشور است، اظهار داشت: در سال 91 بیش از 50 هزار نفر از مردم استان در مراسمات قرآنی اوقاف اعم از محافل انس با قرآن، مسابقات قرآن، مسابقات کتابخوانی دقایقی با قرآن و طرح تربیت حافظ شرکت داشته اند که این شور و نشاط نشان از وجود پتانسیل و علاقه مردم استان به مسائل و مراسمات قرآنی دارد./967/د102/ب

ارسال نظرات