۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۶۸۷۹۱
امام جمعه شبستر:

حماسه سیاسی 24خرداد مایه عزت و اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: ملت با حضور در انتخابات حماسه سیاسی بزرگی خلق خواهند کرد که مقدمه ای برای حماسه اقتصادی است.
 حماسه سياسي و حماسه اقتصادي

حجت الاسلام علی محمدزاده، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: پس از اعلام نظر شورای نگهبان قانون اساسی مبنی بر احراز صلاحیت های نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمامی برنامه ها و نقشه های رسانه های غربی نخ‌نما شد.


وی با بیان این‌که نظر شورای نگهبان شوک بزرگی بر رسانه های غربی و اتاق های فکر صهیونیستی بوده است، خاطرنشان کرد: به یقین شورای نگهبان فارغ از هرگونه نگرش جناحی، مصلحت ها و سفارش های احتمالی به رسالت شرعی و قانونی خود عمل کرده است، از سوی دیگر نباید چنین تلقی شود؛ آنانکه احراز صلاحیت نشده‌اند، افرادی نالایق هستند، بلکه برای پست مهم ریاست جمهوری همه شرایط لازم را دارا نبودند.


حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر این‌که اشخاص خاص در برگزاری پرشور و حضور حداکثری مردم در انتخابات جایگاهی ندارند، تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده که ملت همواره با ندای رهبری نظام پای کار بوده اند و آنانکه که ادعا می کنند عدم حضور فردی خاص حرارت انتخابات را کاهش می دهد، در اشتباه اند.


امام جمعه شبستر با اشاره به این‌که ولایت فقیه تنها ملجاء و پناهگاه مردم در مشکلات و پیچ های مهم تاریخی نظام بوده است، گفت: امروز در پیچ مهم تاریخی انتخابات 24 خرداد به یقین با توجه به شاخص های ارائه شده از سوی رهبری نظام می توان دشمنان را بار دیگر در تحقق اهداف شومشان ناکام گذاشت.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی با صدور آرمان های الهی و مردمی خود توانسته موج بیداری اسلامی را در سراسر جهان به راه اندازد، گفت: به یقین انتخابات آینده و حضور حداکثری مردم در این صحنه مهم سیاسی مایه امید انقلابیون دیگر کشورهای اسلامی از جمله بحرین خواهد بود.


حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر این‌که تنها با ایمان راسخ و توکل به قدرت الهی می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، گفت: در حال حاضر جبهه استکبار در حال افول و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و خود دشمنان به عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی اعتراف می کنند، بنابراین حماسه سیاسی خرداد مایه عزت و اقتدار نظام است.


وی افزود: اگر امروز رسانه‌های مختلف بین‌المللی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ایران حساس شده اند، نشان از اهمیت نقش بین المللی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، به یقین ملت با حضور در انتخابات حماسه سیاسی بزرگی خلق خواهند کرد که مقدمه ای برای حماسه اقتصادی است./935/ت303/ب

ارسال نظرات