۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۶۸۷۹۲

کسب رتبه‎های برتر کشور از سوی اداره اوقاف و امورخیریه زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، مدیر اداره تحقیق، مسؤول انفورماتیک اداره کل و مسؤول روابط عمومی استان موفق به کسب رتبه‌های برتر در کشور شدند.
کسب رتبه‎های برتر کشور از سوی اداره اوقاف و امورخیریه زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان سالانه اقدامات مختلفی را در زمینه فرهنگی و قرآنی انجام می دهد.

 

وی با اشاره به این که شمار برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در طول سال به بیش از 45 مورد می‌رسد، تصریح کرد: بر همین اساس سازمان اوقاف کل کشور نیز در بررسی‌های خود اداره کل اوقاف استان زنجان را به عنوان دستگاه برتر در سال گذشته معرفی کرد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به این که این اداره در زمینه های مختلفی حائز رتبه های برتر شده است، اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان اوقاف کل کشور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، مدیر اداره تحقیق، مسؤول انفورماتیک اداره کل و مسؤول روابط عمومی استان موفق به کسب رتبه‌های برتر در کشور شدند.


وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های کارکنان اوقاف در راستای عملی کردن اهداف عالیه سازمان اوقاف گفت: امیدواریم در سال جاری نیز با انجام اقدامات لازم در راستای توسعه موقوفات و اجرای برنامه‌های فرهنگی، دستگاه پیشرو در کشور باشیم./901/ت303/ب

ارسال نظرات