۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۸۹۸
مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم تهران:

روحانیت معیارهای رهبر انقلاب برای اصلح را تبیین کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران با اشاره به این‌که رابطه با آمریکا خواری و ذلت را جایگزین بزرگی ملت ایران می‌کند، گفت: روحانیت باید راهنمایی‌های ارزشمند و معیارهای مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند.
حجت الاسلام بني هاشمي مدير حوزه نبي اکرم تهران

حجت‌الاسلام سید جلال بنی هاشمی، مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: اصولگرایان در مدتی که سرکار بودند، مسائل خوبی را از خودشان بروز دادند و به همین دلیل تقریبا در بین جامعه مؤمن مقبولیت دارند و اگر بخواهند این مقبولیت ادامه پیدا کند و در مقطع حساس انتخابات پیروز شوند، چاره‌ای نیست جز این‌که کاندیداهای احراز صلاحیت شده باید به یک نقطه وحدت برسند.

وی با اشاره به این‌که همان‌طور که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها فرمودند، اگر چنانچه با آمریکا رابطه داشته باشیم، هیچ مسأله‌ای حل نمی‌شود بلکه بدتر می‌شود، تأکید کرد: امروز ملت ایران در برابر آمریکا و جهانخواران بزرگی دارند و در صورت رابطه با آمریکا چیزی بالاتر نمی‌رود بلکه خواری و ذلت جایگزین بزرگی ملت ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام بنی هاشمی نقص در تحلیل، ذهن و گفتمان را دلیل مطرح کردن مذاکره با آمریکا دانست و افزود: اینگونه افراد بیشتر برای جمع رأی عده‌ای این مسأله را طرح می‌کنند که گاه گاهی از مسائل اقتصادی و تورم ناله می‌کنند و فکر می‌کنند می‌توانند با این کار آراء را جلب کنند.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در ادامه این مطلب ابراز داشت: کشورهای دیگر که مدتی با آمریکا رابطه خوبی داشتند، یقینا وضعشان بدتر شده است.

وی با بیان این‌که اگر مردم در صحنه نباشند، عزت خود را از دست می‌دهند، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم باید حماسه سیاسی بزرگی را رقم بزنند تا مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان باشد.

حجت‌الاسلام بنی هاشمی روحانیت را پیشتازان و پیشگامان انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: این انقلاب از روز نخست بر دوش روحانیت بوده است و اگر روحانیت عقب بکشد، به یقین چوب آن را خواهد خورد.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تأکید کرد: طبق وظیفه‌ای که اسلام، قرآن و به‌ویژه شهیدان و ایثارگران بر دوش ما گذاشته‌اند، لازم است روحانیت معزز این حرکت را ادامه بدهند و اگر عقب بکشیم، مورد مذمت آنها قرار می‌گیریم.

وی همچنین تصریح کرد: روحانیت باید راهنمایی‌ها و معیارهای ارزشمند معیارهای مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند./956/ت302/ص

ارسال نظرات