۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۶۹۱۶۲
رییس ستاد جلیلی در مازندران:

نظام اسلامی میدان تاخت و تاز لیبرال‌ها و دگراندیشان نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی بیش از سه دهه ایستادگی کردند و برای اعتلای نظام و انقلاب شهید و جانباز دادند، تصریح کرد: این همه تلاش و از خودگذشتگی به خاطر این نبوده که تکنوکرات‌ها، لیبرال ها و دگراندیشان در کشور حاکم شوند.
عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس، امروز در مراسم افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران، انتخابات را نماد مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آرای مردم در سه دهه اخیر همواره پیشتیبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

آرای مردمی و روحانیت نقطه اتکا و اتصال نظام

وی با بیان این که نقطه اتکاء نظام اسلامی به آرای مردم و اتصال به مبدأ یعنی روحانیت بوده است، افزود: تبلور این اندیشه برگزاری بیش از سی انتخابات در این کشور بوده است.

 

شورای نگهبان، نگهبان شریعت و حریم مردم‌سالاری دینی

فیاضی شورای نگهبان را نگهبان شریعت انقلاب و حریم مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: در این شورا 12 انسان صالح حضور دارند که همواره نقش مهمی در نگهبانی از شریعت انقلاب بر عهده داشته و دارند.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: در انتخابات مهم برای ما اشخاص نیستند، بلکه تفکری است که هرکدام از این اشخاص می توانند حامل آن باشند.

 

فیاضی با اشاره به این که همه این هشت نفر تأیید شده از سوی شورای نگهبان افراد سرشناس و متعهد به آرمان های انقلاب و نظام هستند، گفت: اما ما به دنبال اندیشه ناب تر، ولایی تر، مجاهدتر و کسی هستیم که در برابر تهدیدات دشمنان و انحرافات منفعلانه عمل نکند.

 

وی با بیان این که ما در جریان فتنه 88 با بصیرت راه را آموختیم و این به دلیل عطر افشانی از سوی رهبری انقلاب بود، تصریح کرد: کسانی بودند که در جریان فتنه گمراه شدند و در چاه فتنه افتادند.

 

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی بیش از سه دهه ایستادگی کردند و برای اعتلای نظام و انقلاب شهید و جانباز دادند، تصریح کرد: این همه تلاش و از خودگذشتگی به خاطر این نبوده که تکنوکرات ها، لیبرال ها و دگراندیشان در کشور حاکم شوند.

 

کاندیداها باید بر مدار ارزش ها و ولایت ناب گام بردارند

 

فیاضی ادامه داد: کسانی باید در صحنه بیایند که بر مدار ارزش ها و ولایت ناب حرکت کنند و سر تعظیم در پیشگاه ولایت فرود آوردند و خدمت گزار مردم باشند.

 

جلیلی اهل وادادگی در عرصه بین المللی نیست

 

فیاضی با بیان این که با بیان این که نام جلیلی در عرصه جهانی بلند آوازه است، ادامه داد: چون ایشان از حقوق حقه ملت ایران در سخت ترین بمباران دشمن دفاع و ایستادگی کرد و هیچ گاه وا داددگی نداشت.

 

وی با بیان این که فرآیند هسته ای شدن بسیار طولانی و پیچیده است، افزود: اگر مداخله رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود خیلی از چیزها را از دست می دادیم، اما امروز با سربازی یک سرباز فداکار ایستادگی کردیم و سربلند نیز شدیم و این نشانه صلاحیت این فرد است و نشان می دهد که این شخصیت در عرصه بین المللی و نیز داخلی برای سازندگی و تعالی کشور از ویژگی های لازم برخوردار است.

 

فیاضی صداقت در گفتار را یکی از مسائل مهم و ویژگی های اساسی در عرصه سیاست و خدمت برشمرد و ادامه داد: کسی که در انتخابات به مردم دروغ نگوید برنده میدان رقابت خواهد بودو می توان با بررسی گفتار هر یک از کاندیداها سره را از ناسره تشخیص داد.

 

صداقت در گفتار ویژگی مهم جلیلی

 

وی با تأکید براین که صداقت در گفتار یکی از ویژگی های بارز آقای جلیلی است، گفت: وی برای رأی آوردن سخن نمی گوید، اما عده ای برای کسب آرا عمومی حرف های گنده می زنند و به جای رقابت درون نظام به رقابت با نظام می پردازند.

 

فیاضی همچنین به برخورد رسانه های بیگانه با آقای جلیلی اشاره کرد و با بیان این که به هر کسی که رسانه های بیگانه و نظام سلطه به آمریکا و سازمان های جاسوسی بدبین تر هستند باید خوشبین تر بود، خاطرنشان کرد: این مهم ترین معیار باید برای انتخابات باشد آنها از انسان هایی وا داده خوششان می آید.

 

وی با بیان این که جلیلی فردی است که دشمن از او هراس ویژه ای دارد، ادامه داد: قطعاً چنین فردی برای جامعه ما مفید تر و برای دوستان نیز امیدوار کننده تر است.

 

فیاضی ادامه داد: چنین شخصیتی در مسیر احیای ارزش های انقلاب موفق تر و ولایت پذیری نیز صد درصد پیشگام تر خواهد بود.

 

وی با بیان این که در جریان رأی دادن به هر فردی در انتخابات ریاست جمهوری باید به رهبری و مردم توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: نباید در این مسأله به باند، گروه و حزب توجه شود و اگر کسی زیر نظر رهبری باشد و در مسیر خدمت به مردم نیز بیشتر تلاش کند به حتم موفق تر خواهد بود.

 

فیاضی با اشاره به این که یکی از ویژگی های دیگر آقای جلیلی این است که تاکنون کسی را تخریب نکرده است، تصریح کرد: در جریان انتخابات نیز کسی حق تخریب دیگران را ندارد و این اقدام پسندیده ای نیست.

 

در اردوگاه جلیلی تخریب معنا ندارد

 

وی با تأکید براین که در اردوگاه ما تخریب معنایی ندارد، گفت: همه باید برای تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

 

فیاضی 24 خرداد را اوج حماسه سیاسی دانست و با بیان این که جمهوری اسلامی پرچم دار گفتمان انقلاب اسلامی، امام و رهبری است، گفت: باید تلاش کنیم تا این گفتمان در عرصه جهانی هر روز بیشتر نهادینه شود./950/پ202/س 

ارسال نظرات