۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۲۳۵
امام جمعه دامغان:

کاندیداها از ریخت و پاش‎های انتخاباتی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان به کاندیداها توصیه کرد از ریخت و پاش های انتخاباتی و هزینه های غیرمتعارف در تبلیغات پرهیز کنند و به هیچ وجه اجازه تخریب کسی را به خود ندهند.
حجت الاسلام ترابي، امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید محمود ترابی، امام جمعه دامغان شب گذشته در دیدار بیش از 100 نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای دامغان، امیریه، دیباج و کلاته رودبار، حمایت عملی از قانون را از معیارهای اصلی انتخاب کاندیدای اصلح عنوان کرد.

وی شوراها را نهادهایی نشأت گرفته از آیات قرآن معرفی کرد و گفت: آنچنان که خداوند به پیامبر اکرم (ص) فرمود که در کارها بخصوص کارهای مهم و بزرگ مشورت نمایند شما نیز باید اصل را بر همفکری و مشورت قرار دهید و از تفکر دیگر صاحب نظران نیز بهره بگیرید. بدانید کارها با مشورت پخته تر انجام می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی دامغان با اشاره به مشخص بودن وظایف و حقوق همه کاندیداها در قانون افزود: وقتی ما در تمامی مراحل فعالیتمان از حیطه قانون خارج نشویم کارهایمان همه عبادت محسوب می شود و گرفتار معصیت هم نمی شویم.

حجت الاسلام ترابی به کاندیداها توصیه کرد از ریخت و پاش های انتخاباتی و هزینه های غیرمتعارف در تبلیغات بپرهیزند و به هیچ وجه اجازه تخریب کسی را به خود ندهند زیرا تخریب افراد و ریختن آبروی آنها و یا افشای برخی مطالب شخصی از بزرگترین گناهاب محسوب می شود.

وی زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات را مهم ترین وظیفه عنوان کرد و اظهار داشت: به مردم در دادن قول و وعده ها صادق باشید، وعده های غیرمتعارف و انجام نشدنی ندهید، قول هایی بدهید که بتوانید به آن وفا کنید و اعتماد مردم را برای خود بخرید./938/پ202/ب 

ارسال نظرات