۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۶۹۲۷۴
قالیباف در زاهدان:

با تبعیض به طور اساسی مبارزه می کنیم

خبرگزاری رسا ـ محمد باقر قالیباف در جمع مردم زاهدان گفت: با تبعیض در مجموعه کشور و همچنین با کسانی که خلاف قانون و امنیت ملی و مصالح کشور حرکت می کنند با شدت برخورد می کنیم.
محمد باقر قاليباف،‌شهردار تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور، محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز پنج شنبه نهم خرداد ماه در جمع مردم زاهدان و سران و قبایل مختلف اهل سنت در مسجد الغدیر این شهر گفت: با تبعیض در مجموعه کشور و با کسانی که خلاف قانون و امنیت ملی و مصالح کشور حرکت می کنند به شدت برخورد می کنیم.

 

وی افزود: امروز در کشور نیازمند همبستگی و همدلی هستیم نه هم زبانی، با همدلی و همبستگی می توان مشکلاتی را که امروز باعث سرد شدن کانون گرم خانواده ها شده است مبارزه کنیم و تنها از این راه است که می توان آسیب های اجتماعی و اقتصادی را از سر راه مردم برداشت.

 

قالیباف با اشاره به موضوع تبعیض اظهار داشت: اسلام به عنوان مکتب ما و قانون اساسی به عنوان میثاق ما باید مهمترین سندی باشد که بر آن چنگ می زنیم و در این حرکت هیچ تبعیضی قایل نمی شویم؛ نباید فرقی میان تهران نشین و مرز نشین و شیعه و سنی وجود داشته باشد.

 

وی در رابطه با جذب نیروهای اهل سنت ابراز داشت: اگر امروز بلوچی که در شهرداری تهران کار می کند خلافی از وی سربزند و فرد لایق تری پیدا کنیم بلافاصله وی را جایگزین می کنیم و بالعکس اگر ده بلوچ شایسته دیگر داشته باشیم از آنها استفاده می کنیم زیرا مبنای دولت ما شایسته سالاری و مبارزه با تبعیض است.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به حول و قوه الهی دولتی تشکیل می دهیم که همه اقوام، اقشار و اصناف وجود خود را در آن حس کنند و باید عدالت در تمام حوزه های فردی، اقشار و قومیت ها مورد توجه قرار بگیرد؛ برای ما ملاک، قانون، ضوابط، مقررات و مبانی اسلام است و هر کس خارج از این ضوابط عمل کند باید مقابلش ایستاد.

 

وی در خاتمه با تاکید بر پیشرفت سیستان و بلوچستان گفت: بنده با مسائل این استان نا آشنا نیستم و موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد من توسعه پایدار در سیستان وبلوچستان است و مطالعه دقیقی بر بحث پیشرفت این استان داشته و دارم

 

قالیباف تصریح کرد: این استان از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است که موضوعات گاز و کشاورزی استان از مهم ترین مسائل هستند و استفاده از مرز و سرمایه های مرزی حق مرز نشینان است. /940/پ202/ج

ارسال نظرات