۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۶۹۷۲۳
نماینده آمل در مجلس:

سیاه نمایی نسبت به اقدامات صورت گرفته پسندیده نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که در کشور خدمات خوبی از سوی دولت ها صورت گرفته است، گفت: نباید سیاه نمایی شود که کاری انجام نشده است.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که در کشور خدماتی شده است که اگر نگاهی کنیم می بینیم که چه روستاهایی فاقد امکانات بودند و در حال حاضر امکانات دارند، گفت: خدمات زیادی صورت گرفته است و نباید سیاه نمایی شود که کاری انجام نشده است.


وی با تاکید بر این که نامزدهای انتخابات باید برنامه های خود را گفته و در ارائه برنامه ها متعرض دیگران نشده و آنان را زیر سؤال نبرند، بیان داشت: برنامه های نامزدها باید به گونه ای باشد که قابل اجرایی شدن داشته باشد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به برخی شعارهای کاندیداها در خصوص حل برخی مشکلات و انجام کارهایی در کوتاه ترین زمان ممکن، گفت: شرایط اقتصادی کشور اجازه آن را نمی دهد که ظرف چند روز مسأله تورم حل شود و به هر حال اتفاقاتی افتاده است که مدتی زمان می برد تا خنثی شود.


یوسفیان ملا با بیان این که مسأله معیشتی و اقتصادی بسیار مهم است، گفت: فردی باید مدیریت اجرایی کشور را بر عهده بگیرد که کار اقتصادی را به صورت ریشه ای انجام دهد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که نامزدهای انتخابات باید به مسأله اشتغال جوانان توجه ویژه ای داشته باشند،ذگفت: دانشجو در هر خانواده ای وجود دارد و تحصیل دانشگاه واقعاً برای خانواده ها هزینه بر است که دانشجویان با این شرایط تحصیل می کنند و در کشور امکانات بالقوه فراوانی وجود دارد ولی جوان با بیکاری مواجه می شود که هزاران تهدید در برابر او قرار دارد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید برنامه های قابل قبول که قناعت وجدانی را برای مردم ایجاد کند ارائه دهند.


یوسفیان ملا با تاکید بر این که نامزدهای انتخابات وعده های قابل اجرا بدهند، بیان داشت: وعده هایی که نامزدها می دهند اگر اجرا نشود با تعهدات دینی و شرعی ما ناسازگار است و شایسته یک رجل سیاسی که مورد تایید شورای نگهبان است نخواهد بود./950/ت302/ج

ارسال نظرات