۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۱۳۸
دبیر مجمع جهانی اهل بیت:

اندیشه امام خمینی برای همیشه زنده و پویا خواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: ملت ایران هیچ‌گاه تلاش‌های امام راحل را از یاد نخواهد برد، اندیشه و حرکت اسلامی ایشان به عنوان بارزترین الگو برای بشریت به ویژه مسلمانان برای همیشه زنده و پویا خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمين اختري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در ایلام بیان کرد: حضور با شکوه مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار ایلام در مراسم سوگواری بیست و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام نشان از وفاداری و ارادت همیشگی ملت به امام دارد و بنده وظیفه خود می دانم که از این حضور و وفاداری تشکر کنم.

 

وی ادامه داد: برگزاری این مراسم ها نشان از شور و شعور ملت عزیز ما دارد، حضور با شکوه مردم  پس از گذشت بیش از دو دهه از رحلت امام قابل تقدیر است و این مراسم ها تجدید بیعتی است که مردم با آرمان‌های امام خود بسته و تا آخر به پای آن ایستاده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اختری گفت: معجزه‌ای که امام راحل توانست آن را محقق کند، برای اولیا و انبیا در تاریخ زندگیشان رخ نداده، امام راحل آرمان‌ها و ایده‌های آن‌ها را در عصر ما تحقق بخشید.

 

وی تأکید کرد: امام راحل انقلاب، تغییر و تحول عظیمی در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای به وجود آورد، دنیای آن روز به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و با درگیری که با هم داشتند، کشورهای عقب مانده را میان خود تقسیم کرده بودند.

 

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع)  گفت: امام خمینی(ره) توانست بار دیگر اسلام را احیا کند، قبل از پیروزی انقلاب و در دهه‌های 20 تا 50 روزبه‌روز خورشید اسلام گرفته و رنگ و بوی اسلام از میان مردم و کشورهای اسلامی زدوده می‌شد. 

 

وی ادامه داد: ملت ایران راهی را که انتخاب کرده و قله‌های سعادت آن را شناخته، ادامه می‌دهد تا به قله نهایی یعنی ظهور مهدی (عج) برسد و پرچم انقلاب و حرکت اسلامی خود را به ایشان تحویل دهد. 

 

حجت الاسلام والمسلمین اختری تصریح کرد: ملت شریف ایران اسلامی هیچگاه تلاش‌های امام راحل را از یاد نخواهد برد، اندیشه و حرکت اسلامی ایشان به عنوان بارزترین الگو برای بشریت به ویژه مسلمانان برای همیشه زنده و پویا خواهد ماند.

 

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: ملت عزیز ایران در شرایط خاصی چه به لحاظ داخلی و چه به لحاظ منطقه ای و خارجی قرار دارد، امیدواریم به فضل الهی با بصیرت و مقاومت خود مانند همیشه در راه اهداف و برنامه های خود پیروز و سربلند باشند./967/پ201/س

ارسال نظرات