۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۷۰۱۹۲
آیت الله مقتدایی:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مردم انقلابی ما با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات خردادماه بار دیگر دشمنان را ناکام و نظام اسلامی را بیمه خواهند کرد.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهر ملایر برگزار شد بیان کرد: حضور حداکثری و دشمن شکن آحاد مردم در انتخابات پیش رو موجب خلق حماسه سیاسی خواهد شد.  

 

وی ادامه داد: ملت ایران باید با حضور حماسی در انتخابات، نظام اسلامی را یاری کرده و با آرای خود توطئه ها و مکر دشمنان را خنثی کنند.


عضو شورای عالی حوزه تاکید کرد: امام راحل(ره) بر اساس اصول الهی و با اجرایی کردن یک نظام الهی، ملتی را تربیت کرد که با شجاعت و حضور همیشگی خود در صحنه، اقتدار و عزت نظام را حفظ کرده اند.
 

آیت الله مقتدایی ادامه داد: اگر محور ولایت فقیه باشد نظام شکست خوردنی نیست و دشمنان برای همیشه از اعمال توطئه ها و دسیسه های شوم خود علیه ایران ناامید خواهند شد.
 
وی اظهار داشت: نعمت نظام اسلامی یکی از الطاف الهی است و مردم باید همواره با حمایت از رهبری و آرمان های الهی امام راحل و شهدا، برای حفظ اقتدار و عزت نظام تلاش کنند.
 
آیت الله مقتدایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب راه و اندیشه های امام خمینی(ره) را به بهترین شکل پیش برد، ملت ایران به تبعیت از ولایت فقیه، همان راه امام(ره) را ادامه دادند و با حمایت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب وفاداری خود را همیشه نشان داده اند./967/پ202/ج


ارسال نظرات