۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۷۰۲۱۰
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران حماسه سیاسی را با انتخاب اصلح تکمیل می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران، اساس حضور در انتخابات را انتخاب و گزینش فرد اصلح دانست و گفت: باید خیلی مراقب باشیم و نباید بگذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که هنوز از فتنه 88 حمایت می کنند.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیراستانی حوزه علمیه مازندران، سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت ارتحال امام و 15 خرداد در مسجد امام خمینی(ره) نکا با اشاره به در پبش بودن انتخابات افزود: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف ما را در این انتخابات روشن کرده اند و آحاد جامعه اسلامی باید با همه توان در جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح، تلاش کنیم.

 

وی شاخص انتخاب اصلح در انتخابات را معیارهای رهبری د انست و اظهار داشت: همه ما باید در انتخابات تابع رهبری باشیم و این مسأله را در عمل به نمایش گذاریم.

 

حجت الاسلام طاهری، ادامه داد: انتخابات تجلی حضور ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام دینی است.

 

امام جمعه موقت ساری فصل الخطاب انتخاب افراد اصلح را فاکتورهای ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: باید ضرورت حضور حداکثری در انتخابات برای مردم به خوبی تبیین شود تا حماسه حضور در جامعه تجلی
یابد.

 

وی بیان داشت: باید خیلی مراقب باشیم و نباید بگذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که هنوز از فتنه 88 حمایت می کنند.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام 15 خرداد و ارتحال امام گفت: با ریشه یابی در 15 خرداد در می یابیم که این مسأله و قیام ریشه در نهضت ائمه اطهار(ع)، امام صادق(ع)، امام کاظم(ع) و شاید امام حسین(ع) و رسول خدا داشته باشد.

 

مدیر حوزه های علمیه مازندران ادامه داد: همه ائمه اطهار(ع) برای استقرار ولایت در جامعه قیام کردند و با بررسی زندگی آنان این مسأله به خوبی مشخص می شود که همگی به موضوع امامت و ولایت پذیری توجه خاص داشته اند.

 

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: امام راحل نیز با پایه گذاری این انقلاب از سال 41 و قیام 15 خرداد در سال 42 که سرآغازی برای رسیدن به این پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده است همواره در پی ایجاد حکومتی ولایی بوده اند که خوشبختانه اکنون ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان در جهان متبلور است.

 

امام جمعه موقت ساری بیان داشت: امام خمینی(ره) هنوز آنچنان که باید به جوامع مختلف شناسانده نشده است و باید قرن ها بگذرد تا قدر امام مشخص و شناسانده شود که همه ما باید در تببیین اندیشه های امام راحل تلاش کنیم.

 

وی گفت: 15 خرداد برای آن به وجود آمد تا استمرار راه ائمه اطهار(ع) باشد و امام راحل نیز برای استمرار راه ائمه معصومین(ع) قیام کرد./950/پ202/ش

ارسال نظرات