۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۷۰۵۴۸
امام جمعه بناب:

سکوت و بی‌تفاوتی در برابر مواضع دشمن شایسته ولایت‌مداران نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به جنجال رسانه‌ای غرب علیه نظام اسلامی ایران گفت: : امروز نظام اسلامی در شرایطی نیست که نامزدهای انتخاباتی برای به دست آوردن چند رأی بالا، تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیرسؤال ببرند.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با اشاره به بخش هایی از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای اخیر با اقشار مختلف اظهار داشت: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است.


حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که رهبر انقلاب انتخابات را مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری می دانند، تصریح کرد: همه باید بر اساس تکلیف باید در سرنوشت کشور در این صحنه مهم سیاسی مشارکت داشته باشند، هر ریی که در صندوق انداخته می شود در واقع مشارکت و دخالت در سرنوشت کشور است. 


وی با بیان این‌که حضور حداکثری و پرشور و نشاط در انتخابات 24 خرداد باید با شعور و فهم سیاسی همراه باشد، تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند؛ هر رأیی که مردم به یکی از هشت کاندیداها بدهند، در درجه اول، رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به ساز و کار انتخابات بوده و در درجه دوم، رای به کسی است که هر فردی بر اساس نظر و انتخاب خود، او را برای آینده کشور مفیدتر تشخیص داده است.


امام جمعه بناب سیاه‌نمایی رسانه‌های غربی از ساز و کار انتخابات در ایران را بیهوده و نافرجام دانست و گفت: رسانه های غربی ماه ها تلاش داشته اند تا انتخابات 24 خرداد یا با حضور کمرنگ مردم همراه باشد و یا این که بعد از انتخابات فتنه ای به وجود آید، مشابه پروژه ای که در فتنه 88 مقدمات آن را فراهم کردند؛ اما دشمنان باز در محاسبات خود دچار اشتباه شده اند.


 وی ترویج فضای دروغ و شایعه‌پراکنی، بداخلاقی های تبلیغاتی، دلسرد کردن مردم از نظام، ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور، القای تأثیرگذاری مطلق تحریم‌ها و خدشه‌دار کردن نقش و جایگاه ولایت فقیه را از توطئه های دشمنان نظام اسلامی در آستانه انتخابات 24 خرداد دانست و افزود: همه وظیقه داریم با تبعیت از ولایت فقیه و قانون در برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی نقش آفرینی کنیم.


حجت الاسلام باقری بنابی خلق حماسه سیاسی را تکلیف شرعی همگان دانست و تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در شرایطی نیست که نامزدهای انتخاباتی برای به دست آوردن چند رأی بالا، تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیرسؤال ببرند، همان گونه که رهبری فرمودند؛ نامزدهای محترم از هر چیزی که می خواهند انتقاد کنند، اما متوجه باشند که معنای انتقاد، بی انصافی، منفی بافی و سیاه نمایی نیست.


وی با بیان این‌که نباید در پازل توطئه های دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته و حرکت کنیم، گفت: اگر انتقاد منصفانه باشد، به یقین چشم پوشی از جهات مثبت اتفاق نمی افتد، نقد غیرمنصفانه مردم را از نظام اسلامی دلسرد و نسبت به آینده ناامید می کند، نباید خدمات، برنامه ها و کارهای ارزشمند دولت های چند دوره را نادیده گرفت./935/پ202/س

ارسال نظرات