۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۷۰۵۸۶
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ریاست جمهوری جایگاه آزمون و خطا نیست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: جایگاه ریاست جمهوری زمان آزمون و خطا نیست و باید کسی را انتخاب کرد که مدیریت درستی داشته باشد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت‌الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز در همایش بصیرتی اصحاب وقف و بقاع متبرکه استان مازندران که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که مهم ترین مشکل ما با امریکا مشکل اعتقادی و دینی است، گفت: آمریکا می بیند کشوری بدون اتکا به آن دارد خود را اداره می کند که بدین منظور تحریم ها را ایجاد می کند.


حجت الاسلام نظری ادامه داد: امروز هم چنان دشمن در حال تقابل با انقلاب اسلامی است که هر روز تاکتیک های آنان نسبت به گذشته تفاوت دارد.

 

وی گفت: انتخابات فرمولی در جهان معاصر است که در همه کشورها برگزار می شود و این همه سر و صدا ندارد، اما دشمنان برای انتخابات ما از طریق رسانه ها به گوش مردم می خوانند در انتخابات شرکت نکنید.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که دشمنان می خواهند اگر مردم در انتخابات شرکت کردند به مانند فتنه 88 پیروزی انتخابات برای مردم شیرین نباشد، بیان داشت: در فتنه 88 عده ای از نخبگان کشور را خام کردند و این افراد حرف رهبری را گوش ندادند و بازیچه دست دشمنان شدند.


حجت الاسلام نظری ادامه داد: امروز تقابل ما با آمریکا همان تقابل دوران جنگ بوده و فرقی نکرده است.


وی گفت: اگر در انتخابات حضور فعال و پر رنگ نداشته باشیم دشمن آن را یک امتیاز مثبت برای خود تلقی می کند و می گوید من پایگاه مردمی در این کشور دارم و تحریم ها نتیجه داده است.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که انتخابات یک مقابله و هماورد با دشمنان است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردمی سبب نا امیدی دشمنان شده و به آنان می فهماند که نمی توانند با تحریم های مختلف به اهداف شوم خود برسند.


حجت الاسلام نظری با بیان این که مردم باید در بین نامزدهای انتخابات بهترین گزینه را انتخاب کنند، گفت: در تبلیغات انتخابات نباید سیاه نمایی وجود داشته باشد و همه مشکلات به تقصیر دولت نیست و بخشی را ایادی استکبار جهانی ایجاد کرده اند.


وی با اشاره به این که همگان باید تلاش کنند تا حضور گسترده ای در پای صندوق های رای وجود داشته باشد، بیان داشت: یکی از واژه هایی که در وصیت نامه شهدا دیده می شود حضور مردم در صحنه است که باید حضوری آگاهانه در این راستا وجود داشته باشد.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که جایگاه ریاست جمهوری زمان آزمون و خطا نیست و باید کسی را انتخاب کرد که مدیریت درستی داشته باشد، ادامه داد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که زمان شناس، ولایت مدار، اهل مشورت، دارای تدبیر و عقلانیت و دارای سوابق مثبت در گذشته باشد.


حجت الاسلام نظری ادامه داد: تحقق حماسه سیاسی سبب افزایش عزت مردم ایران و نا امیدی در دشمنان می شود./950/پ202/س

ارسال نظرات