۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۰۸۴۷
در مقطع کارشناسی؛

راه اندازی دو رشته جدید در مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز از راه اندازی دو رشته فقه و اصول، و فقه و مذاهب اسلامی در مقطع کارشناسی در این مؤسسه خبر داد.
مؤسسه آموزش عالي اميرالمؤمنين(ع)

حجت الاسلام جاسم موسی پور، مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی مقطع کارشناسی در این مؤسسه تصریح کرد: با توجه به استقبال علاقهمندان به رشته های دینی، مقطع کارشناسی در دو رشته فقه و مذاهب اسلامی و فقه و اصول در این مؤسسه آموزشی راه اندازی خواهد شد.

وی به زمان راه اندازی این دو رشته اشاره کرد و افزود: با توجه به مصوبه وزارت علوم مقطع کارشناسی در دو رشته فقه و اصول و فقه و مذاهب اسلامی از مهر ماه سال جاری در مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز راه اندازی می شود.

حجت الاسلام موسی پور به پذیرش 10 نفر در مقطع دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی، و کلام شیعه در سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار داشت: بیش از 35 نفر متقاضی تحصیل در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع دکترا از سوی سازمان سنجش معرفی که از این تعداد 3 نفر پذیرش می شوند.

مسؤول آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز در ادامه افزود: از تعداد 70 نفر متقاضی معرفی شده جهت تحصیل در رشته دکتری کلام شیعه تعداد 7 نفر پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام موسی پور خاطرنشان کرد: بررسی سوابق علمی و پژوهشی داوطلبان یکی از ملاک های پذیرش دانشجو خواهد بود.

وی با اشاره به اساتیدی که در روند مصاحبه از پذیرفته شدگان حضور داشتند، اظهار داشت: حجت الاسلام خسروپناه در درس کلام، حجت الاسلام میر معین در درس تاریخ، حجت الاسلام نجاتی موسوی و دکتر شکیب انصاری در درس مکالمه عربی و حجج الاسلام مالکی و گلزار در درس فقه حضور داشتند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات