۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۸۵۷
آیت‌الله علوی گرگانی:

هیچ کاندیدایی نباید خود را برتر از دیگران بداند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی گرگانی با بیان این که در انتخابات کسی نباید به بدگویی و تخریب دیگران بپردازد، گفت: در این عرصه هیچ کسی نباید خود را برتر از دیگران بداند.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک شعبان بر ضرورت استفاده از فرصت‌های معنوی این ماه تأکید کرد و گفت: شعبان ماه پیامبر اعظم(ص) و ماه رحمت و مغفرت است.
وی عمل به دستورات الهی را موجب سعادت دنیا و آخرت و بندگان خواند و ابراز کرد: کسانی که در زندگی دستورات الهی را انجام ندهند دچار گرفتاری و سردرگمی می‌شوند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه استغفار از گناهان را موجب پاکی و صفای دل دانست و اظهار کرد: ترک گناه، دل و باطن انسان را صیقل می‌دهد و انجام واجبات نیز دل را نورانی می‌کند.
آیت‌الله علوی گرگانی توجه به مادیات را مورد نکوهش اسلام ذکر کرد و گفت: متأسفانه این امر امروز در جامعه فراوان مشاهده می‌شود، در صورتی که انسان باید معنویات را مورد توجه خود قرار دهد.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و ابراز داشت: در این عرصه هیچ کسی نباید خود را برتر از دیگران بداند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که در انتخابات کسی نباید به بدگویی و تخریب دیگران بپردازد، گفت: همه باید برای آبروی افراد حرمت قائل شوند و نگذارند این امور در جامعه اسلامی رواج پیدا کند./927/پ202/ج
 
ارسال نظرات