۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۷۰۹۷۱
محسن رضایی:

برای پایان دادن به شعارها آمده ام/ مقابل طلبکاران سیاسی می ایستم

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با اشاره به این‌که ما و دوستانمان چند تفاوت با دیگران داریم، گفت: ما اهل خدمت بی منت هستیم؛ در تمام این سی و چند سال یک کتاب هم درباره خاطرات خود ننوشتم و خودم را بدهکار ملت ایران می‌دانم.
محسن رضايي دکتز محسن رضايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر محسن رضایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی در جمع حامیان خود با اشاره به این‌که معتقدم جوانان ایران فرشتگان نجات میهن ایران هستند، ابراز داشت: با کمک شما فقر، بیکاری و گرانی را از کشور بیرون می‌ریزیم.
 
وی تأکید کرد: شما که می‌گویید ملت ایران را شکست می‌دهید، کور خوانده‌اید؛ ملت ایران اهل فکر، تعقل و پیروزی‌های بزرگ است.
 
دکتر رضایی با اشاره به این‌که ما با برنامه آمده‌‌ایم، اظهار داشت: رابطه بین دولت و مردم را بسیار محکم خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی به اقوام، ملت و مراجع اهانت کند.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با تأکید بر این‌که ما برای عمل و پایان دادن به شعارها آمده‌ایم، گفت: آمده‌ایم که ملت ایران را به آینده خود بیش از گذشته امیدوار کنیم.
 
وی با اشاره به این‌که ما به وضع موجود اعتراض و انتفاد داریم اما نه از نوع سیاه نمایی بلکه از نوع سیاه زدایی، ابراز داشت: ملت ایران یک ملت بیدار است و سیاه نمایی در کشور ظلم است.
 
دکتر رضایی گفت: استقلال، آزادی، ولایت فقیه، مردمسالاری دینی و عدالت پنج ارزشی است که ما همه خود را به آن پایبند می‌دانیم و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنیم تا بتوانیم زندگی مردم را درست کنیم.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم افزود: دو کار اساسی باید انجام دهیم، یکی این‌که در کشور هرکس را سر جای خود قرار دهیم؛ چرا باید از تحصیل‌کرده‌های کشور استفاده نشود؟
 
وی ادامه داد: کار اساسی دیگر این است که اگر بخواهیم زندگی مردم درست بشود، باید حق مردم را بدهیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که شعار ما مردم و زندگی است، گفت: ما در مقابل طلبکاران سیاسی خواهیم ایستاد.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با اشاره به این‌که ما و دوستانمان چند تفاوت با دیگران داریم، ابراز داشت: ما اهل خدمت بی منت هستیم؛ در تمام این سی و چند سال یک کتاب هم درباره خاطرات خود ننوشتم و خودم را بدهکار ملت ایران می‌دانم.
 
وی با بیان این‌که دیروز حماسه از نوک تفنگ بیرون می‌آمد و امروز از نوک قلم و اندیشه، اظهار داشت: می‌گویند رضایی اهل دعوا نیست و اخلاق دارد؛ اخلاق درست است اما با بیکاری و گرانی دعوای مفصلی خواهیم داشت.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که ما در برابر توهین به ملت ایران با تمام قدرت خواهیم ایستاد، گفت: فرق ما با دیگران این است که عده‌ای می‌خواهند ملت را در گذشته نگه دارند که اشتباه است و عده‌ای دیگر می‌خواهند آینده ملت را از گذشته جدا کنند.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم تصریح کرد: ما با کمک شما تو دهان رژیم غاصب اسراییل خواهیم زد.
 
وی با اشاره به این‌که دو شغل برای نابینایان کشور مشخص کردم، ابراز داشت: جلوی قانون‌شکنی را می‌گیرم، میزهای گفت‌وگو را تشکیل میدهم، همچنین اعتراض قانونی مردم محقق شود و کابینه‌ام از همه اقوام است./956/پ202/ج
ارسال نظرات