۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۷۱۱۵۴
فرماندار دامغان:

قانون‌گرایی و امانتداری وظیفه اعضای شعب اخذ رای است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار دامغان از اعضای شعب اخذ رای این شهرستان خواست قانون گرایی و امانتداری را در کنار برخورد شایسته با مردم وظیفه اصلی خود در برگزاری انتخابات 24 خرداد بدانند.
علي آبادي، فرماندار دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مرتضی علی آبادی، فرماندار دامغان در نشست اعضای شعب اخذ رای این شهرستان از آنان خواست قانون گرایی و امانتداری را در کنار برخورد شایسته با مردم وظیفه اصلی خود در برگزاری انتخابات 24 خرداد بدانند.

وی انتخابات پرشور و آزاد را مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: در 34 سال گذشته با همه مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند هیچ گاه انتخابات به تعویق نیفتاد و همیشه با رهبری حکیمانه امام راحل و امام خامنه ای باشکوه و در موعد مقرر برگزار شد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دامغان با اشاره به برگزاری دو انتخابات پیش رو در ماه شعبان تأکید کرد: باید همگی خدا را شاکر باشیم که فرصت خدمت به ملت مسلمان ایران و انقلاب اسلامی را در این ماه پر فضیلت به همه ما عنایت فرموده است.

علی آبادی اظهار داشت: برای اولین بار است که دو انتخابات مهم به صورت تجمیع برگزار می شود. این موضوع مستلزم همکاری همه ماست باید با تعامل با یکدیگر خدمتگزاران شایسته ای برای مردم باشیم. نتیجه تمام فرایندهای انجام شده و موفقیتش بستگی به برگزاری انتخاباتی با نظم مطلوب و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دارد.

فرماندار دامغان تصریح کرد: همگی باید بر نقش خود واقف باشید، احساس وظیفه نمایید و قانون را ملاک عمل خود قرار دهید تا انتخاباتی خداپسندانه برگزار شود.

همچنین عباس طاهرانپور، رییس ستاد انتخابات شهرستان دامغان برای آشنایی و آموزش اعضای شعب، تمامی نکات مربوط به صندوق های اخذ رای و ویژگی های برگزاری انتخابات توسط شعب ثابت و سیار شهری و روستایی را بیان کرد./938/پ202/س

 

ارسال نظرات