۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۷۱۴۵۸
در دامغان؛

مسابقه عکس حضور مردم در انتخابات برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) دامغان از برگزاری مسابقه عکس از حضور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد به وسیله دوربین تلفن همراه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.
انتخابات

جواد رمضانیان، مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، گفت: مسابقه عکس «حضور» با موضوع عکاسی از حضور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد به وسیله دوربین تلفن همراه از سوی این کانون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار می شود.

وی ثبت صحنه های شور انگیز و خاطره آفرین حضور حماسی مردم شهر دامغان و استان سمنان پای صندوق های رای در 24 خردادماه، از دریچه دوربین خود مردم را از اهداف مهم برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

وی ملت ایران را برنده رقابت های انتخاباتی و دشمنان نظام اسلامی را مغلوب حماسه سیاسی دانست و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه هنری و معنوی می توانند حداکثر 5 عکس خود را تا پایان خرداد 92 به یکی از دو نشانی Sameniha.kn@mihanmail.ir -ershaddamghan@chmail.ir ارسال کنند.

رمضانیان افزود: همچنین شرکت کنندگان در این مسابقه در صورت تمایل می توانند عکس های خود را به صورت چاپ شده یا بر روی لوح فشرده به نشانی دامغان، میدان فرهنگ، محله امام (ره)، طبقه فوقانی حسینیه محله امام (ره)، کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان با هر نوع دوربین تلفن همراهشان می توانند در این رقابت شرکت کنند./938/ت303/ب

ارسال نظرات