۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۷۱۵۴۸
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

نظام اسلامی با حضور حماسی مردم در انتخابات بیمه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضور حماسی مردم در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیس و رسوا و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمود رجبي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد تأکید کرد و گفت: بدون شک هر قدر حضور مردم حماسی‌تر باشد نظام بیمه می‌شود و دشمن می‌فهمد که این نظام مردمی است و دست از توطئه‌های خود برمی‌دارد.

وی با بیان این‌که دشمن تحریم‌ها را به وجود آورد تا مردم را از انقلاب جدا کند و به مملکت آسیب برساند، ابراز کرد: اگر حضور مردم حماسی باشد دشمن می‌فهمد تحریم‌ها بی اثر بوده و مردم پای انقلاب ایستاده‌اند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر این‌که کوتاه آمدن در انتخابات به نظام آسیب می‌رساند، اظهار کرد: این نظام با خون شهیدان به پیروزی رسیده و قطعا مردم اجازه نمی‌دهند آسیبی به نظام شان وارد شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضور حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیوس و رسوا و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند، گفت:‌ کوتاهی در انتخابات نیز سبب می‌شود که دشمن جری تر شده و احساس کند مردم با نظام نیستند و توطئه‌های خود را بیشتر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به این‌که هر کس عشق به نظام و انقلاب دارد باید در انتخابات حضور پیدا کند، ابراز داشت: کسی که در انتخابات حضور پیدا نکند انسان بی احساسی است که حتی حاضر است در قبال خیانت و آسیب به وطنش هیچ اقدامی انجام ندهد، البته چنین افرادی اندک هستند و امیدواریم آنها نیز به هوش بیایند.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که قانون مداری یک اصل اساسی است، گفت: اگر کسی قانون را تکمین نکند، به هیچ چیزی تمکین نکرده و چون قانون را قبول ندارد هر کسی هم که خیانت کند در برابر او تسلیم می‌شود، این افراد فقط به دنبال منافع خود هستند و دشمن ملت بوده و هرجا که منافع شان در خطر باشد، قانون را زیر پا می‌گذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این‌که قانون نظام جمهوری اسلامی لازم الاجرا است و کسی که قانون مدار نبوده به دین و نظام اجتماعی پایبند نیست، افزود: همان گونه در فتنه 88 شاهد بودیم با این‌که قانون وظیفه را تعیین کرده بود فتنه گران زیر بار نرفتند و همه چیز را زیر پا گذاشتند./927/ت302/ج

ارسال نظرات