۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۷۱۶۳۲
حماسه حضور (25)؛

حضور مردم چشم‌گیر است/ وظیفه رسانه‌ها به تصویرکشیدن حماسه امروز است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: وظیفه رسانه‌ها به تصویر کشیدن حماسه سیاسی امروز است؛ چون توطئه‌های بدخواهان انقلاب با دیدن صحنه های پرشور حماسه حضور مردم بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در نخستین دقایق شروع رأی گیری، با حضور در شعبه 406 واقع در مسجد جامع کرمانشاه، رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه کرمانشاه پس از انداختن رأی خود اظهار داشت: حضور مردم در آغاز رأی گیری بسیار چشم گیر است، امروز روز مبارک و ماندگاری خواهد شد و حماسی سیاسی در حال رقم خوردن است.


وی ادامه داد: بنده در نخستین دقایق اخذ رای برای انجام این فریضه در مسجد جامع حاضر شده و ناظر فراهم شدن مقدمات بودم حقیقتا حضور مردم چشم گیر است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: شرکت درانتخابات یک وظیفه شرعی، اخلاق و ملی  است و حضور آحاد مردم در این عرصه حساس مستحکم ترین پشتوانه برای نظام است، هر رأی که به صندوق ریخته می شود تیری بر قلب سیاه دشمنان این ملت است.


امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: وظیفه رسانه‌ها به تصویر کشیدن این حماسه است، توطئه های بدخواهان انقلاب با دیدن صحنه های پرشور حماسه حضور مردم بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.


وی افزود: خلق حماسه سیاسی را همین الان می بینید، این صفوف مفصل دشمن را ملاحظه می کنید و این همان حماسه سیاسی مد نظر رهبر انقلاب است.


آیت الله علما تأکید کرد: هر رای مردم به معنای یک تودهنی به امریکا و پشتوانه ای برای نظام اسلامی است زیرا امروز بار دیگر ثابت می شود که نظام جمهوری اسلامی تا چه اندازه از حمایت و مقبولیت مردم ایران بهره می گیرد.

 وی در پایان افزود: در پایان انتخابات بالاخره یک نفر رییس جمهور می شود که مبارک است، اما مهم تر حضور مردم است که بعنوان پشتیبان نظام قلمداد می شوند./967/پ201/س

ارسال نظرات