۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۷۱۷۶۰
نماینده خبرگان رهبری:

رییس دولت آینده در مسیر تحقق سیاست‌های کلان کشور حرکت کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که ملت ایران باید کسی را انتخاب کند که در مسیر تحقق سیاست های کلان و چشم انداز 20 ساله حرکت کند، گفت: انتخاب امروز باید فردای نظام را تأمین کند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه به تشریح ویژگی های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در آستانه انتخابات‌هایی که در گذشته برگزار شده، شاخص‌های لازم برای انتخاب فرد اصلح را بیان کرده اند.


وی با تأکید بر انتخاب رییس جمهوری که بتواند در مسیر تحقق سیاست های کلان و چشم انداز 20 ساله مورد تایید رهبری حرکت کند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب باید قانون و امر ولایت فقیه را فصل الخطاب قرار دهد و بتواند در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که انتخاب امروز باید فردای نظام را تأمین کند، تصریح کرد: رییس جمهور منتخب باید از افراط و تفریط به دور بوده و با مدیریت اسلامی وحدت ملی در جهت مقابله با توطئه های دشمنان نظام را تقویت کند، رییس جمهور آینده باید قدر حماسه سیاسی ملت را بداند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم تلاش کند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که رییس جمهر منتخب باید فردی مدیر، مدبر، توانمند و ولایتمدار باشد، گفت: رییس جمهور منتخب ملت باید بتواند عزت کشور در عرصه های بین المللی را حفظ کند و بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی اجتماعی جامعه را برطرف کند.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به احتمال برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: به یقین ملت ایران در انتخابات امروز حماسه ای بزرگ خلق می کنند و در صورتی که این انتخابات به دور دوم کشیده شود، حماسه 24 خرداد را دوباره تکرار خواهند کرد.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که نباید از اهمیت انتخاب اصلح در چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز غفلت شود، گفت:  در انتخابات شوراها باید افرادی انتخاب شوند که شناخت کامل از مدیریت شهری داشته باشند و در شأن مردم منطقه با تقوا و دیانت لازم در ارائه خدمات بی‌منت از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان خطبه های نماز جمعه مراغه با تبریک فرا رسیدن سالروز فرمان تشکیل جهاد سازندگی از سوی امام راحل اظهار داشت: جهاد سازندگی یکی از مهم‍ترین نهادهای انقلابی بوده که خدمات ارزشمند و ماندگاری در دوران دفاع مقدس و مناطق محروم و دورافتاده از خود به یادگار گذاشته است./935/پ201/س

ارسال نظرات