۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۷۱۷۶۵
امام جمعه سمنان:

مردم برای تثبیت ارزش‎های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با بیان اینکه هر ایرانی واجد شرایطی که امروز پای صندوق های رای نیاید ضرر کرده است تصریح کرد: مردم برای تثبیت ارزشهای انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند.
 نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه امروز سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات رای گیری، تصریح کرد: تمام رسانه های استکباری علیه انتخابات 24 خرداد اقدام کردند و کار به شورای امنیت سازمان ملل هم رسیده است اما به فرموده مقام معظم رهبری به دَرَک که انتخابات ما را قبول ندارند.

امام جمعه سمنان با بیان این که هر ایرانی واجد شرایطی که امروز پای صندوق های رای نیاید ضرر کرده است، تصریح کرد: مردم برای تثبیت ارزش های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی اصل را حضور در پای صندوق های رای دانست و گفت: انتخاب باید کیفی باشد و باید به کسی رای بدهیم که اگر شهدا زنده بودند به او رای می دادند، رهبر معظم انقلاب هم سفارش کردند باید در انتخاب اصلح سعی کنیم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد: انتخابات به دور دوم کشیده نشود که در این صورت مردم به زحمت می افتند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی افزود: نظرسنجی ها نشان می دهد انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول به پایان نمی رسد و دو مرحله ای می شود که باز هم مردم در پای صندوق های رای حاضر شده و نامزد اصلح خود را انتخاب می کنند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های ایام شعبانیه از مردم خواست مسائل روز سیاسی سبب غفلت از شعائر دینی نشود.

خطیب جمعه سمنان، آزادسازی القصیر سوریه را همانند فتح خرمشهر حیاتی عنوان کرد و گفت: مردم ایران خود را در غم و شادی مردم سوریه شریک می دانند و پیروزی سوریه پیروزی مردم ایران و شکست آمریکا است./938/پ202/ب

ارسال نظرات