۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۷۲۰۰۲
آیت الله طباطبایی نژاد:

مسؤولان وظیفه خود در قبال حماسه آفرینی ملت را فراموش نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان حضور چشمگیر ملت ایران را در انتخابات غیر قابل انکار دانست و گفت: حتی رسانه های بیگانه نیز زبان به اعتراف گشودند و این حضور را نشانه هماهنگی ملت با حکومت دانستند.
آيت الله طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان حضور حماسی مردم در انتخابات را حرکتی جهادی توصیف کرد و اظهار داشت: این حضور بسیار چشمگیر بود تا آنجا که اکثر رسانه های بیگانه از جمله BBC  هم نتوانستند آن را پنهان کنند و اعتراف کردند که این حضور به دلیل همراهی و هم گامی مردم با نظام است.

وی افزود: این حضور گسترده هماهنگی ملت با حکومت، اطاعت آنها ار رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید را نشان می دهد و موجب سربلندی کشور است؛ حضور گسترده مردم در انتخابات همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب می خواستند.

امام جمعه اصفهان با تأکید بر این که مشارکت حداکثری مردم نشان دهنده برقراری دموکراسی واقعی در ایران است، گفت: دنیای غرب که فریاد دموکراسی سر می دهد با دیدن این صحنه های حضور پر شور مردم دریافتند بهترین دموکراسی و مردم سالاری دینی در کشور ما است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان کشور هیچ گاه این حرکت عظیم مردم را فراموش نخواهند کرد، اظهار کرد: انتظار این است که مسؤولان به وظیفه قانونی خود عمل کنند و این مردم خوب را فراموش نکنند.

آیت الله طباطبایی نژاد خدمت به مردم را وظیفه همه مسؤولان دانست و ابراز داشت: قوانین کشور ما به نحوی است که مسؤولان را وادار برای خدمت به کشور و مردم می کند؛ این گونه نیست که بگوییم در مقابل این کار بزرگ مردم آنها باید خدمت کنند بلکه وظیفه قانونی شان خدمت کردن است./928/ت302/ج

ارسال نظرات