۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۷۲۱۴۹

تفکیک آرا نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان خوزستان از مشارکت 74 درصدی مردم خوزستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و کسب رتبه نخست از سوی آقای محسن رضایی با 921 هزار و 570 رأی خبر داد.
تفکیک آرا نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان

سید کریم حسینی، رییس ستاد انتخابات استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره مشارکت بسیار خوب مردم استان خوزستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از 3 میلیون و 138 هزار و 874 واجد شرایط رای دادن در استان، 2 میلیون و 42 هزار و 521 نفر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که میزان مشارکت مردم در انتخابات جاری 74 درصد بوده است، تصریح کرد: از ملت عزیز و به ویژه مردم بزرگوار خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم که پاسخ این همه محبت و وفاداری را در خدمت به آن‌ها داشته باشیم.

حسینی با بیان این که محسن رضایی با 921 هزار و 570 رای نفر موفق به کسب رتبه نخست در استان شد، اظهار داشت:  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با 675 هزار و 495 توانست در میان خوزستانی ها نفر دوم شود.

وی نفرات بعدی را آقایان سعید جلیلی با 169 هزار و 446 رای، محمدباقر قالیباف با 117 هزار و 977 رای، آقای علی‌اکبر ولایتی با 78 هزار و 488 رای و آقای محمد غرضی با 15 هزار و 251 رای را اعلام کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به بحث های اجرایی انتخابات در خوزستان، اظهار داشت: در بحث اجرایی خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و روند برگزاری انتخابات در خوزستان به شکل بسیار مطلوبی در حال برگزاری است.

وی با تأکید بر این که هیأت نظارت، بازرسی و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات کمک شایانی در برگزاری مطلوب انتخاب داشتنند، تصریح کرد: با همکاری همه مسؤولان اجرایی، نظارتی و بازرسی استان خوزستان روند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات