۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۷۲۱۶۰
ولایتی:

همه باید به رییس جمهور منتخب کمک کنیم

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اتحاد و انسجام مردم را سلاح بازدارنده طمع بیگانگان نسبت به جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد که همه باید به رییس جمهور منتخب به منظور حل مشکلات کمک کنیم.
نشست خبري علي اکبر ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، عصر امروز یک شنبه بیست و ششم خرداد ماه در چهل و هشتمین یادمان طلایه داران آفتاب که به مناسبت سالگرد شهدای بیست و ششم خرداد مؤتله اسلامی در مجتمع فرهنگی رفاه واقع در میدان بهارستان تهران برگزار شد، فداییان اسلام را سلف مؤتلفه و احیاکنندگان ارزش‌های اسلامی دانست و اظهار داشت: تشکیل نهضت فداییان اسلام موج شکن بود به گونه ای که امواج سوسیالیستی و لیبرالیستی را شکست.

وی با تبریک برگزاری انتخابات بسیار مهم، پرشور و ارزشمند گفت: آنچه برای ما مهم است، این است که با انفاس قدسی مقام معظم رهبری و پیروی مردم جوش و خروش لازم ایجاد و انتخابات سالم و بسیار خوبی برگزار شد.

دکتر ولایتی ابراز داشت: ما خوشحالیم و به مقام معظم رهبری، مردم و رییس جمهور جدید تبریک  می‌گوییم و همه باید رییس جهمور جدید را کمک کنیم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، اتحاد و انسجام مردم را سلاح بازدارنده طمع بیگانگان نسبت به جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: ضد موشک جمهوری اسلامی همین اجتماع، انسجام، اتحاد و شرکت بیش از هفتاد درصدی مردم در انتخابات است.

وی بیان داشت: بدانیم دشمنان بیش از همه روی این موضوع تکیه می‌کنند که مردم متحدانه ندای مقام معظم رهبری را پاسخ دادند و این را به مقام معظم رهبری، مردم و خودمان تبریک می‌گوییم.

دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام این دوره خیر باشد و مشکلات داخلی و خارجی ما برطرف شود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ابراز داشت: از حزب مؤتله اسلامی به رهبری آقای عسگر اولادی و به دبیر کلی آقای حبیبی سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم که این بنده را لایق دانستند و مرا حمایت کردند./956/پ202/ج

ارسال نظرات