۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۲۴۹۵
عضو هیأت علمی مؤسسه آینده روشن:

توجه به فرهنگ انتظار سبب پیشرفت در همه عرصه‌ها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی مؤسسه آینده روشن، فرهنگ انتظار را بهترین پیوست فرهنگی شیعه در عصر غیبت دانست و بر توجه همه مسؤولان به این پیوست فرهنگی تأکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين صادق سهرابي، عضو هيئت علمي مؤسسه آينده روشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام فرامرز سهرابی، عضو هیأت علمی مؤسسه آینده روشن، امروز 29 خردادماه، در نشست خبری نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع مهدویت چشم انداز تربیت و با محوریت تربیت زمینه ساز راهبردها و راهکارها در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ابراز داشت: در عصر غیبت بهترین پیوست فرهنگی شیعه بحث فاخر فرهنگ انتظار است.

وی افزود: امام موسی کاظم(ع) فرمودند «اگر اسبتان را زین کنید برای وقوع و تحقق امر و حکومت ما، چهار اتفاق مهم رخ می‌دهد، رزق واسع نصیب شما می‌شود یعنی روزی مادی و معنوی، شرح صدر و ظرفیت گسترده‌ای می‌یابید، بر آرزوها و آرمان‌ها دست می‌یابید و بر تمامی نیازمندیهای‌تان خدا را یار و یاور خواهید دید».

حجت‌الاسلام سهرابی اظهار داشت: تمامی نیازمندی‌های از این چهار حوزه خارج نیست؛ یعنی اگر بخواهیم همه امورات ما به سامان شود، در همه حوزه‌ها پیشرو باشیم و با بن بست روبرو نشویم، باید از این پیوست فرهنگی شیعه عصر غیبت بهره برداری کنیم.

عضو هیأت علمی مؤسسه آینده روشن ادامه داد: یعنی اگر کارگزاران نظام بخواهند در تمامی عرصه ها پیشرفت کنند، باید از این پیوست فرهنگی در تمامی امورشان بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: اگر دیدگاه‌های شیعیان به‌ویژه کارگزارن و مسؤولان شیعه فارغ از جناح‌ها، گروه بازی، رفیق بازی و دسته‌بندی‌های کاذب، به این فرهنگ مهدویت ملتزم شوند از سرعت پیشرفت در تمامی عرصه‌ها برخوردار خواهند شد.

حجت‌الاسلام سهرابی ابراز داشت: در این فضایی که توجه اخلاق و اخلاق مداری درحال رشد است، ما باید همه متفکران، مسؤولان و کارگزاران را توجه بدهیم به این که به پیوست فرهنگی شیعه در عصر غیبت که فرهنگی انتظار و مهدویت است، توجه جدی داشته باشند./956/پ202/ی

ارسال نظرات