۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۷۷۳
حجت الاسلام احمدی:

دستاوردهای حماسه سیاسی حراست شود

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: مسؤولان بایستی از دستاوردهای مهم حماسه سیاسی 24 خرداد حفظ و حراست کنند.
 مشاور استاندار آذربايجان‌شرقي در امور روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت امروز در جمع مدیران شهرستان هریس با اشاره به حضور حماسی ملت در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: این حماسه با دستاوردهای بزرگ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی همراه بود که بایستی با شناخت نسبت به حفظ و حراست آنان اهتمام داشت.


وی با بیان این‌که حماسه سیاسی 24 خرداد نشاط اجتماعی جامعه اسلامی ایران را ارتقاء بخشید، گفت: این نشاط و روحیه خودباوری لازمه خلق حماسه اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر تحقق آن تأکید داشته‌اند، بنابراین امروز رسالت مسؤولان است که حضور و موضع‌شناسی ملت را ارج نهاده در جهت خلق حماسه اقتصادی گام بردارند.


امام جمعه هریس با اشاره به این‌که مسؤولیت در نظام اسلامی، امانتی نزد مدیران است که باید حداکثر استفاده را از این فرصت برای خدمتگزاری داشته باشند، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان نظام رسالت و وظیفه ای جز تحقق مطالبات رهبری ندارند، رییس جمهور منتخب نیز باید رهنمودهای رهبری را چراغ راه خود قرار دهد، چراکه توصیه های ایشان مطالبات مردمی است.


وی با بیان این‌که خواست امروز رهبری نظام، جلب رضایت و اعتماد مردم و خدمت بی منت است، گفت: نیازمند همت همگان برای رشد اقتصادی و تعالی صنعتی کشور در تمامی حوزه ها هستیم، برای غلبه بر تحریم‌ها نباید به عقب‌نشینی دشمنان نظام امیدوار و دل‌خوش بود، چراکه ذات دشمن، دشمنی است.


مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت با اشاره به این‌که هدف دشمنان نظام از تنگ کردن حلقه محاصره اقتصادی، وابستگی به غرب و رواج نارضایتی ملت ایران از نظام بوده است، گفت: حضور بیش از 72 درصد مردم در انتخابات بر این نظریه خط بطلان کشید و نشان داد که تحریم ها بیش از ایران به ضرر خود غرب و آمریکا بوده است.


وی با تاکید بر توجه کارشناسی به مطالبات رهبری، گفت: رییس جمهور منتخب، امروز رییس جمهور 75 میلیون ایرانی است که همه بر محور ولایت فقیه گردهم آمده و آماده تحمل هرگونه تحریم و تهدید دشمن به شرط عزت و تعالی اسلام و مکتب تشیع هستند، قدرشناسی از این ملت تنها با خدمتگزاری محقق می شود./935/پ203/ب

ارسال نظرات