۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۸۳۰
حجت الاسلام و المسلمین جباری:

روشنگری و آگاهی بخشی مهم ترین رسالت ائمه جمعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری پایگاه عبادی و سیاسی نماز جمعه را عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: ائمه جمعه هر هفته با روشنگری و آگاهی بخشی مردم را نسبت به وضعیت کشور آگاه می کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، امروز در آیین معارفه نخستین امام جمعه زاغمرز در سالن فرمانداری بهشهر افزود: خداوند نماز را دوست دارد که ستون دین است و همه ما باید در جهت بزرگداشت نماز تلاش کنیم.

 

وی اظهار داشت: همه ما باید در جهت اعتلای نماز جمعه در شهر و دیار خود تلاش کنیم و این اقامه نماز جمعه باید با شور و اشتیاق در منطقه بماند که نیازمند کار همه جانبه امام جمعه و همکاری مردم است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که نباید به بهانه‌های مختلف خدای ناکرده صفوف نماز جمعه ترک شود، ادامه داد: نماز از همه چیز واجب‌تر است و نباید بهانه‌های روزانه و کار، شغل و استراحت ما را از این فریضه مهم و دشمن شکن باز دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری بیان داشت: مصلای نیز نیازمند ساختمان مناسب و در خور شأن امام جمعه و نماز‌گزاران است و همه جانبه باید در این رابطه کار شود.

 

وی افزود: باید مراقب باشیم که نماز جمعه امانت الهی و مذهبی است و باید وزین و متین از آن نگهداری کنیم. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نماز جمعه را یکی از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی صفوف نماز جمعه به عنوان تیری بر قلب دشمنان نظام هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که دشمنان از صفوف نماز جمعه ملت ایران هراسان هستند، تصریح کرد: دشمنان همه توان خود را برای حضور کمرنگ ملت ایران در این پایگاه عبادی و سیاسی به کار گرفته است.

 

امام جمعه بهشهر پایگاه عبادی و سیاسی نماز جمعه را عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: ائمه جمعه هر هفته با روشنگری و آگاهی بخشی مردم را نسبت به وضعیت کشور آگاه می کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت پایگاه عبادی و سیاسی نماز جمعه بهره گیریم، گفت: هر چه صفوف نماز جمعه پررنگ تر باشد دشمنان از مواضع خود بیشتر عقب نشینی خواهند کرد.

 

امام جمعه بهشهر همچنین با تبریک به مناسبت خلق حماسه سیاسی در انتخابات، اعیاد شعبانیه و راه یابی تیبم فوتبال ایران اسلامی به بازی های جهانی گفت: ایران بالنده در همه جهات نمونه و الگو است و باید این بالندگی برای همیشه حفظ شود.

 

به گزارش رسا، حجت الاسلام سید جلال موسوی تبار، امام جمعه زاغمرز با تشکر ز اعتماد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در انتخاب وی به عنوان امام جمعه دهستان میانکاله، اظهار داشت: تلاش خود را برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ادامه راه  بکار خواهم بست.

 

وی یادآور شد: من سرباز ولایت هستم  و امیدوارم خداوند توفیق خدمت رسانی صادقانه به انقلاب، رهبری و مردم  را که موجبات رضایت خاطر رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) شود را به بنده حقیر  را مسألت دارم./950/پ202/س

ارسال نظرات