۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۷۲۹۷۹

پهبادها علیه آمریکا

خبرگزاری رسا ـ دایان فاین استاین رئیس دموکرات کمیسیون اطلاعات سنا اعتقاد دارد استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در خاک آمریکا، حریم خصوصی افراد را تهدید می کند.
پهپاد هاي ساخت آمريکا

 به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه یورونیوز در خبری گفت: سنای ایالات متحده آمریکا نگران استفاده پلیس فدرال این کشور FBI از هواپیماهای بدون سرنشین در خاک آمریکا است.


روبرت مولر رئیس FBI روز چهارشنبه در مقابل کمیسیون قضایی سنای آمریکا قرار گرفت و درباره نحوه و میزان استفاده از پهباد در خاک آمریکا به سناتورها توضیحاتی ارائه داد.


آقای مولر در پاسخ به این سوال که آیا تشکیلاتش از هواپیماهای بدون سرنشین برای عملیات های نظارت و مراقبتی استفاده می کنند یا نه؛ می گوید: بله؛ اجازه بدهید شما را در بطن موضوع قرار دهم. استفاده از آن ها به صورت محدود و بسیار نادر است.


دایان فاین استاین رئیس دموکرات کمیسیون اطلاعات سنا اعتقاد دارد استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در خاک آمریکا، حریم خصوصی افراد را تهدید می کند.


پیش از این نیز دادگستری آمریکا در نامه ای به یک سناتور جمهوری خواه اعلام کرده بود که سرویس های مبارزه علیه قاچاق مواد مخدر و قاچاق اسلحه موسوم به ATF ، اقدام به خرید هواپیماهای بدون سرنشین کرده اند.
/1421/9161/خ

ارسال نظرات