۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۷۳۶۸۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

وحدت و همدلی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: مهم ترین نیاز امروز کشور جهت تحقق حماسه اقتصادی وحدت و همدلی مردم و مسؤولان کشور است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان پیش از ظهر امروز در همایش «جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب» در گرگان ضمن تبریک، خلق حماسه سیاسی  از سوی ملت بزرگ ایران، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه کشورمان 24 خرداد با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در پای صندق‎های رای، یک حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.

 

حجت‎الاسلام ولی‎نژاد با بیان این که دشمنان همه تلاش خود را در جهت حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفته بودند، افزود: رسانه های صهیونیستی از ماه ها قبل از برگزاری انتخابات با دروغ پراکنی تلاش کردند مردم را نسبت به نظام اسلامی دلسرد کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که غرب فکر می کردند با تشدید تحریم و فشارهای اقتصادی می تواند مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی تفاوت و ناامید کند، خاطرنشان کرد: اما حضور عظیم مردم در 24 خرداد نشان داد که مشکلات و تحریم ها نمی تواند گوشه ای از عهد مردم با نظام بکاهد.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران بیش از سه دهه است که مسیر توسعه و پیشرفت را انتخاب کردند، تأکید کرد: این ملت تا پای جان نیز به عهد خود با نظام و رهبری پایبند خواهند بود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد نقش جوانان را در خلق حماسه سیاسی بی نظیر توصیف کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی نیز نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پایبند هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که جوانان ایران اسلامی همچنان به نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند، بیان داشت: تلاش دشمنان در بی هویت کردن نسل جوان نسبت به نظام و ارزش های دینی با شکست مواجه شده است.

 

وی جوانان ایران اسلامی را نسلی با بصیرت و هوشیار دانست و ادامه داد: نسل جوان کشورمان عاشق و دلداده نظام و آرمان های انقلاب هستند و هیچ گاه تحت تأثیر القائات نظظام سلطه قرار نخواهند گرفت.

 

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی آحاد جامعه در جهت خلق حماسه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: مهم ترین عاملی که می تواند زمینه خلق حماسه اقتصادی را در کشور فراهم کند وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که جوانان به عنوان یک سرمایه اجتماعی شناخته می‎شوند، خاطرنشان کرد: هیچ جامعه‎ای بدون حضور جوانان در عرصه‎های مختلف، به پیروزی و پیشرفت نمی‎رسد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: نیروی جوانی یک سرمایه است که باید قدر آن را دانست و به موقع از آن استفاده کرد چراکه اگر بهار جوانی از دست برود دیگر فرصت‎ها بر نمی‎گردند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، هویت را اساس زندگی بشر عنوان کرد و بیان داشت: ایران دارای هویت دینی و اسلامی است، بنابراین ملتی که هویت خویش را از دست ندهد می‎تواند کشورش را بسازد.

 

وی با تاکید بر این که حجاب به عنوان هویت، آرمان و شاخص جامعه اسلامی است، تصریح کرد: در جنگ بسیاری از سرمایه‎ها را از دست دادیم اما هویت خود را از دست ندادیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که نظام سلطه در تلاش است با ترویج بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی زمینه تضعیف ارزش های دینی را در جامعه فراهم کند، گفت: امروز نسل جوان ما باید هوشیار باشد تا خدای ناکرده فریب توطئه های غربی ها را نخورند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، ترویج بدحجابی و بی بندوباری را ابزار نرم دشمنان نظام برای خدشه دار کردن جایگاه اسلام ناب در کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروز رسالت نهادهای فرهنگی در تقویت مبانی دینی در جامعه بسیار زیاد است./950/پ202/ش
 

ارسال نظرات