۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۷۳۹۰۵
در حال برگزاری است؛

همایش سه روزه مبلغان استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ همایش سه روزه مبلغان استان اصفهان با عنوان «ماه خدا، راه خدا» از صبح امروز در مجتمع سادات اصفهان آغاز شده است.
همايش مبلغان

مجتبی موسوی، دبیر همایش «ماه خدا، راه خدا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری همایش مبلغان استان اصفهان خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان این همایش با هدف بررسی سبک زندگی دینی و افزایش مهارت‌های تبلیغی ویژه مبلغان استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این که در این همایش حدود 200 نفر از روحانیان و مبلغان استان حضور دارند افزود: در این همایش شرکت کنندگان در قالب 13 جلسه با تحلیل‌هایی از رویدادهای مهم ایام ماه رمضان شامل جنگ ها، شهادت امیرالمومنین (ع) میلاد امام مجتبی (ع)، وفات حضرت خدیجه و شب های قدر آشنا می شوند.

 

موسوی همچنین آموزش سبک زندگی دینی با رویکرد بندگی و اطاعت و ویژگی های مبلغ و روش های موفق تبلیغ را از دیگر عناوین جلسات آموزشی این همایش برشمرد.

 

وی با اشاره به این که این همایش از صبح امروز آغاز و تا ظهر دوشنبه ادامه دارد، یادآور شد: در این همایش حجت الاسلام ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه شیوه‌های نوین تبلیغ دینی را ارائه خواهد داد. سخنرانی حجت الاسلام رفیعی روز یکشنبه از ساعت 16 تا 18 خواهد بود.

 

گفتنی است، همایش سه روزه «ماه خدا، راه خدا» به همت بنیاد علمی و فرهنگی امام هادی(ع) و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود./916/پ203/ب

ارسال نظرات