۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۷۴۰۱۱
دبیرستاد احیای امر به معروف همدان:

ماه رمضان فرصتی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای ترویج تذکر لسانی دانست و گفت: هسته های تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم برای حفظ حرمت ماه مبارک با گستردگی بیشتری فعالیت می کنند.
امر به معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، محمدرضا غلامی پاک، فرمانده سپاه ناحیه همدان امروز در نشست شورای معاونین ستاد احیای این شهرستان از اقامه  نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور مردم و گردشگران تابستانی در 18 پارک و بوستان همدان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نماز جماعت برگزار می شود.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان با بیان این که در حال حاضر 53 گروه امر به معروف در پایگاه های مقاومت بسیج شهر همدان در حال حاضر فعال هستند، گفت: فلسفه اصلی امر به معروف و نهی از منکر رهایی از جهنم سوزان دنیای مادی و تثبیت آرامش و امنیت در جامعه است.

 

وی در ادامه سخنان خود ماه مبارک رمضان  را بهترین فرصت برای ترویج تذکر لسانی دانست و ادامه داد: هسته های تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم برای حفظ حرمت ماه مبارک با گستردگی بیشتری فعالیت می کنند.

 

غلامی پاک با بیان این که ماه مبارک رمضان رمضان تجسم عینی قطعه ای از بهشت خدا برای مسلمانان و بهترین فرصت برای دعوت مردم به رستگاری است، تصریح کرد: این ماه مبارک فرصت مغتنم و ارزشمندی است که خداوند برای بازگشت بندگان به مسیر درست و قرب الهی در اختیار افراد قرار داده و می توان از این فرصت کمال بهره را گرفت./967/پ203/ش

ارسال نظرات