۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۷۴۱۱۴
مدیرکل ارشاد خوزستان تأکید کرد:

کانون های فرهنگی هنری در مساجد کارون فعال شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تأکید کرد: کانون های فرهنگی هنری باید در همه مساجد شهرستان کارون که دارای امام جماعت هستند تأسیس شوند تا شاهد شکوفایی مسایل فرهنگی در این منطقه باشیم.
حجت الاسلام سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون که با حضور آیت الله موسوی جزایری در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مسؤولان استان مسایل فرهنگی شهرستان کارون به شکوفایی کامل برسد و شاهد تأسیس دیگر دستگاه های فرهنگی در این شهرستان باشیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به توجه و نگاه ویژه آیت الله موسوی جزایری در مسایل فرهنگی ابراز داشت: آیت الله موسوی جزایری همواره همچون پدری دلسوز و مهربان برای شکوفایی مسایل اقتصادی و فرهنگی در استان خوزستان تلاش کرده اند و تأسیس این اداره در شهرستان کارون حاصل توجه ویژه ایشان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید به صورت منظم در شهرستان کارون برگزار شود و باید مصوبات این جلسات در جهت پیشرفت فرهنگی و دینی شهرستان کارون به کارگیری شوند.

حجت الاسلام سپهر با تأکید بر تقویت مساجد و کانون های فرهنگی هنری برای جذب جوانان خاطرنشان کرد: مساجد سنگرهایی برای دوری جوانان از مسایل انحرافی هستند که باید مسؤولان با تلاش و همکاری یک دیگر به مسایل فرهنگی و مساجد این شهرستان توجه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان در بخش پایانی سخنانش تأکید کرد: کانون های فرهنگی هنری باید در مساجد شهرستان کارون که دارای امام جماعت هستند تأسیس شوند تا شاهد شکوفایی مسایل فرهنگی در این منطقه باشیم./9461/پ203/غ

ارسال نظرات