۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۴۱۵۳
صدرالحسینی:

مقاومت بشار اسد به همراه خانواده تکذیب ادعای دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بشار اسد به دنبال اصلاحات بود ولی عده‌ای نمی‌گذاشتند کارش را انجام دهد و در نزدیک‌ترین نقطه زندگی او بمب گذاشتند، اگر آدم بدی بود در این فشار‌ها کنار می‌کشید و با خانواده‌اش نمی‌ایستاد.
صدرالحسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل سیاسی عصر روز یکشنبه نهم تیرماه در جلسه هفتگی انصار حزب الله با بیان این‌که حقیقتا بشار اسد آدم خوبی است گفت: نمی‌گویم بشار اسد به صورت دمکراسی سر کار آمد و بحثی از اسلامی بودنش ندارم، اما این‌طور نبوده است که بگویند خورد و جنایت کرد، مردم هم این را قبول دارند که نسبت به آنها متواضع است و آدم بدی نیست.

وی در ادامه گفت: بشار اسد به دنبال اصلاحات بود ولی عده‌ای نمی‌گذاشتند کارش را انجام دهد و در نزدیک‌ترین نقطه زندگی او بمب گذاشتند، اگر آدم بدی بود در این فشار‌ها کنار می‌کشید و با خانواده‌اش نمی‌ایستاد.

صدر الحسینی با اشاره به حضور مستمر امیر قطر در بیمارستان‌های اروپا علت انتقال قدرت در قطر را سرطان عمومی پادشاه سابق قطر دانست و گفت: انتقال قدرت کار خودش نبود بلکه یک برنامه کاملا امریکایی برای جلوگیری از توسعه‌ بیداری اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که تکفیری‌ها غیر خود را کافر می‌دانند و به دیگران تهمت غیرتوحیدی می‌زنند گفت: اینها به زعم خود می‌گویند ما باید قبور متبرکه شیعه را خارج کنیم زیرا آنان به دلیل این‌که دین ندارند نمی‌دانند چطور اجساد خود را دفع کند.

وی با بیان این‌که در مواضع قطر تغییری صورت نمی‌گیرد گفت: قطر هم مثل دیگر کشورها حیثیت خود را در این امر گذاشته و کشوری است که سودجویانه می‌اندیشد و به دنبال سود بیشتر هستند.

 صدرالحسینی با تاکید بر این‌که مردم مصر نباید کاری کنند که این انقلاب نو سرنگون شود گفت: جمهوری اسلامی ایران در قطع نشدن ارتباط حماس با سوریه نقش داشت و ما درک کردیم که حماس اخوانی و سلفی است و نباید از انها انتظار داشت که کنار شما بایستند و این درک را به سوریه منتقل می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که ما خط مقاومت را با اروپا نبسته ایم اظهار داشت: هرکس که در خط مقاومت باشد در کنار جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: این را باید پذیرفت که معمولا مجاهدین بر خلاف سیاسیون اهل تلاش و زحمت هستند زیرا مجاهدین بیشتر در صحنه بودند و می‌دانند که جمهوری اسلامی و سوریه برای انها چه کارهایی کرده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: نا آرامی‌های ترکیه با مسایل سوریه در ارتباط است زیرا جنگ دو هفته‌ای به دوسال کشیه شده و هنوز پیروزی صورت نگرفته است./959/پ203/ص

 

ارسال نظرات