۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۷۴۲۳۶

جشنواره «مؤذن» در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه هنری خوزستان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «مؤذن» در این استان خبر داد.
اذان

صادق عوض زاده، مسؤول حوزه هنری خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری مؤذن در استان خبر داد.

این مقام مسؤول با بیان این که موضوعات جشنواره مؤذن، نماز، نیایش، اذان و ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: جشنواره مؤذن با محوریت نماز و ارزش ‌های اصیل دینی در رشته های اذان و ابتهال، شعر، داستان کوتاه و خوشنویسی برگزار می‌شود.

وی به موضوعات بخش شعر اشاره کرد و افزود: شعرهای ارسالی در گونه ‌های گوناگون کلاسیک و آزاد قابل پذیرش است و متقاضیان باید حداقل سه شعر به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

عوض زاده در ادامه خاطر نشان کرد: شعرهای ارسالی باید در سه نسخه تایپ شده و با فونت bzar16 همراه با لوح فشرده آثار تایپ شده باشند.

وی به بخش داستان کوتاه این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در این بخش باید حداقل 2 اثر را به این بخش معرفی کنند و هر داستان حداکثر 7 صفحه A4 باشد.

مسؤول حوزه هنری خوزستان در ادامه ابراز داشت: داستان‌های کوتاه ارسالی نیز باید در 3 نسخه تایپ شده با فونت bzar16 همراه با لوح فشرده آثار تایپ شده ارسال شوند.

عوض زاده با اشاره چگونگی شرکت در بخش اذان و ابتهال این جشنواره تصریح کرد: متقاضیان این بخش باید یک حلقه DVD حاوی فایل صوتی یا تصویری با کیفیت به دبیرخانه در 3 نسخه ارسال کنند.

 مسؤول حوزه هنری خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: بخش خوشنویسی نیز شامل نگارش سوره مبارکه حمد و توحید و اذان است.

 وی زمان ارسال آثار را سی ام تیر و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره را دهم مردادماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‎مندان به شرکت در جشنواره مؤذن می توانند آثار خود را به دفتر آفرینش ‌های ادبی حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز، امانیه، خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف تحویل دهند.

عوض زاده در پایان تصریح کرد: متقاضیان می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی moazenizeh@yahoo.com ارسال و یا از طریق دفاتر پستی به نشانی، ایذه، خیابان طالقانی، نبش خیابان دار الشفا، روبروی شهرداری، بیمارستان سابق، دفتر آفرینش های ادبی و هنری شهرستان ایذه ارسال کرد.

گفتنی است، علاقه‎مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 5250580- 0692 تماس حاصل کنند./9464/ت302/غ

ارسال نظرات