۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۵۱۸

برنامه های تابستان حوزه علمیه علی بن ابی طالب اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه علی بن ابی طالب(ع) اهواز با اعلام برنامه های تابستان این مدرسه، حفظ قرآن از سوی طلاب را به عنوان مهم ترین برنامه دانست.
اوقات فراغت

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به برنامه های تابستانی این مدرسه در فصل اوقات فراغت طلاب بیان داشت: مهم ترین برنامه های ویژه اوقات فراغت طلاب این مدرسه در فصل تابستان حفظ قرآن خواهد بود.

حجت الاسلام عبیات در ادامه گفت: طلاب در طول این دوره تابستانی تفسیر و شأن نزول آیات قرآن کریم را آموزش می بینند.

 مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) اهواز با اشاره به دیگر برنامه این مدرسه در فصل تابستان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی سیاحتی زیارتی از دیگر برنامه های این مدرسه خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان را از دیگر ویژه برنامه های تابستان مدرسه علی بن ابی طالب(ع) خواند و افزود: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است که باید این فرصت بزرگ را مغتنم بشماریم و از آن برای فعالیت های تبلیغی استفاده صحیح کنیم.

حجت الاسلام عبیات با بیان این که نشست های پاسخ به شبهات فرقه های انحرافی برای طلاب برگزار می شود، تصریح کرد: پاسخ به شبهات گروه های انحرافی و عرفان های نوظهور و وهابیت با موضوعات شفاعت، زیارت، توسل به ائمه اطهار(ع)، زیارت قبور امامان و شفاعت خواهی از اولیا الهی انجام می شود.

وی با بیان این که طلاب، روزانه با تلاوت یک صفحه و دقت در احکام تجویدی آن به حفظ قرآن کریم می پردازند، اظهار داشت: این دوره با حضور اساتید برجسته حفظ و قرائت قرآن در استان برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) اضافه کرد: جلسات پاسخ به شبهات اعتقادی در قالب دو کلاس برای طلاب پایه های یک تا سه و پایه های سه تا شش به صورت جداگانه برگزار می‌شود./9458/ت303/غ

ارسال نظرات